  • 1. Data: 2003-01-07 09:51:50
    Temat: [Inteligo]Czy zmieniły się godziny sesji?
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Dotychczas żyłam w przekonaniu, że pierwsza sesja przychodząca jest o 11:30.
    A tymczasem mam już pieniądze na koncie, które były wysyłane z dzisiejszą
    datą wczoraj. Coś się zmieniło w Inteligo?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-01-07 09:53:28
    Temat: Re: [Inteligo]Czy zmieniły się godziny sesji?
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A tymczasem mam już pieniądze na koncie, które były wysyłane z dzisiejszą
    > datą wczoraj. Coś się zmieniło w Inteligo?

    No rzeczywiscie ale wczoraj jeszcze przychodzily o 11:30

    Marcin P.

  • 3. Data: 2003-01-07 14:43:35
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    > Dotychczas żyłam w przekonaniu, że pierwsza sesja przychodząca jest o 11:30.
    > A tymczasem mam już pieniądze na koncie, które były wysyłane z dzisiejszą
    > tą wczoraj. Coś się zmieniło w Inteligo?

    Twój post jest z 10:51:50. Takie małe różnice się często zdarzają. To
    zależy od tego ile przelewów w ogóle było do przetworzenia, poza tym
    przecież nie wszystkie przelewy są księgowane jakimś cudem w tym samym
    momencie. Wydaje mi się że system dostaje plik z przelewami i po koleji
    zapisuje na odpowiednie konta jeden po drugim. To może trwa na przykład
    z pół godziny w sumie.

    Trochę przykładów przyjścia przelewów u mnie:

    1 sesja: 11:13 11:25
    2 sesja: 14:14 14:37 14:49 14:58 15:03 15:46
    3 sesja: 16:55 16:59 17:14 17:51

    Jak widzisz rozrzut jest około 1 godziny. Poza tym dziwnie spóźnionym
    przelewem z 15:46.

    BTW: Niech ktoś kto wie napisze jak to jest: czy jeśli okaże się że bank
    nie ma na rachunki bilansującym środów wystarczających na pokryciue
    różnicy między przelewami wychodzącymi a przychodzącymi to KIR nie
    wykona operacji póki bank nie dopełni środków? I wtedy są opóźnienia
    wykonania przelewów. Przecież KIR mógłby trochę ufać bankowi, nie?

    --
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl