  • 1. Data: 2003-01-07 08:32:56
    Temat: przelewy mBank-->Multibank
    Od: p...@p...onet.pl

    Zaobserwowałem, że przelewy mBank-->Multibank ida zaskakująco długo (wczoraj
    zrobiony pojawia się na koniec dnia następnego).

    Przecież to w sumie ten sam system komputerowy i zastanawia mnie, czy oni te
    księgują ręcznie, czy co?

  • 2. Data: 2003-01-07 08:39:28
    Temat: Re: przelewy mBank-->Multibank
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Zaobserwowałem, że przelewy mBank-->Multibank ida zaskakująco długo
    (wczoraj
    > zrobiony pojawia się na koniec dnia następnego).

    Wczoraj zrobiony pojawil sie dzis wieczorem?
    :-)

    > Przecież to w sumie ten sam system komputerowy i zastanawia mnie, czy oni
    te
    > księgują ręcznie, czy co?

    Nie ten sam. A obowiazuja (najprawdopodobniej) te same reguly, co w
    elixirze.

    M.

    PS. Nie mam dowodow na to, ze wewnetrzne przelewy w BRE BANKU sa przesylane
    elixirem, ale nie mam tez kontrdowodow :)

  • 3. Data: 2003-01-07 08:40:15
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

    > Zaobserwowałem, że przelewy mBank-->Multibank ida zaskakująco długo (wczoraj
    > zrobiony pojawia się na koniec dnia następnego).

    Normalne. Łapią się po prostu na konkretne sesje wychodzące w mBanku i
    przychodzące w Multi. Analogicznie w drugą stronę.

    > Przecież to w sumie ten sam system komputerowy i zastanawia mnie, czy oni te
    > księgują ręcznie, czy co?

    Nieprawda.

    --
    Przemysław Maciuszko