  • 1. Data: 2003-01-07 09:16:41
    Temat: niewielka prosba wrecz SYMBOLICZNA
    Od: "robercik" <t...@i...pl>

    prosze o przelew (dowolna kwota) na konto:

    50.1020.5558.1111.1166.3270.0053

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-07 09:22:48
    Temat: Re: niewielka prosba wrecz SYMBOLICZNA
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > prosze o przelew (dowolna kwota) na konto:
    >
    > 50.1020.5558.1111.1166.3270.0053

    Już tu żebrałeś.

  • 3. Data: 2003-01-07 09:32:13
    Od: "robercik" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Już tu żebrałeś.

    Czy Ty tu jestes bez przerwy?

  • 4. Data: 2003-01-07 09:36:52
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <a...@s...com>

    Pewnego dnia robercik, ukryty(a) za t...@i...pl,
    zapodal(a):

    > prosze o przelew (dowolna kwota) na konto:
    >
    > 50.1020.5558.1111.1166.3270.0053

    Wez facet sobie juz odpusc z tymi zenujacymi prosbami

    Pzdr
    Hubert
    hubertg(at)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2003-01-07 09:41:06
    Od: Przemyslaw <p...@p...onet.pl>

    Zrobiłeś błąd ortograficzny sie zakładając konto pocztowe. Zamiast
    t...@i...pl powinno być t...@i...pl.

  • 6. Data: 2003-01-07 13:33:57
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    robercik napisał(a):

    > prosze o przelew (dowolna kwota) na konto:
    >
    > 50.1020.5558.1111.1166.3270.0053
    moze ktos mu pusci z zagranicy 0,01$ i na przelewie odfajkuje
    "koszty pokrywa odbiorca"
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2003-01-07 20:07:52
    Od: "Stefan Burczymucha" <s...@w...poczta.fm>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    | moze ktos mu pusci z zagranicy 0,01$ i na przelewie odfajkuje
    | "koszty pokrywa odbiorca"
    | --
    | roberts
    | c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

    Ciekawa jest sytuacja, że nawet 1 grosz przy przelewie na to konto
    spowoduje, że gość za darmo będzie miał moje dane osobowe.

    Dziękuję, postoję.

  • 8. Data: 2003-01-07 21:37:05
    Temat: OT: Re: niewielka prosba wrecz SYMBOLICZNA
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    robercik <t...@i...pl> wrote:
    > prosze o przelew (dowolna kwota) na konto:
    >
    > 50.1020.5558.1111.1166.3270.0053
    >
    > pozdrawiam

    Witam,

    on to puszcza jak widac z firmy:

    BigVent S.A.
    ul. Zupnicza 17

    Link z Crowleya - wiec trzeba puscic maila do a...@c...pl

    Mozna jeszcze do firmy puscic do odpowiednich osob - o wykorzystywanie
    zasobow firmy do celow prywatnych.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 9. Data: 2003-01-08 07:55:31
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Stefan Burczymucha napisał(a):

    > Ciekawa jest sytuacja, że nawet 1 grosz przy przelewie na to konto
    > spowoduje, że gość za darmo będzie miał moje dane osobowe.
    >
    > Dziękuję, postoję.
    albo zlec przez lukasa - wysyla samo nazwisko

  • 10. Data: 2003-01-08 22:00:49
    Temat: Re: OT: Re: niewielka prosba wrecz SYMBOLICZNA
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Szymon" <s...@w...pl> wrote in news:avfhdt$n8$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

    > on to puszcza jak widac z firmy:
    >
    > BigVent S.A.
    > ul. Zupnicza 17

    Szymon, problem w tym, ze BigVent sprzedaje dalej Internet. Niewykluczone wiec, ze on

    nie jest wcale pracownikiem.

    > Link z Crowleya - wiec trzeba puscic maila do a...@c...pl
    >
    > Mozna jeszcze do firmy puscic do odpowiednich osob - o wykorzystywanie
    > zasobow firmy do celow prywatnych.

    Juz ktos puscil wczesniej, a jesli rzeczywiscie mamy do czynienia z taka sytuacja -
    facet
    dlugo nie popracuje :-)

    W.