eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!!! :-(((( › Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!
  • Data: 2003-07-05 14:07:46
    Temat: Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule s...@s...ctnet.pl,
    niejaki(a): Miernik z adresu <m...@c...pl> napisal(a):
    > In article <3f06aa40$2@news.home.net.pl>, oporek2 wrote:
    >
    >>>> To wszystko swoj? drog? lecz problem zwrotu pieni?dzy (raczej
    >>>> nierealne) lub
    >>>
    >>> Jak nierealne? Je?li winny jest bank to nie jest to zmartwienie
    >>> klienta, tylko PKO BP. I bank jest zobowi?zany wyrównaae ?rodki na
    >>> rachunku. Jak to zrobi - jego problem.
    >>
    >> Zak?adamy ?e tak jest to kto jak nie w?a?ciciel konta w ZUSie jest
    >> wierzycielem banku ?
    >> (za nierealne mia?em raczej na my?li bardzo niepraktyczne z punktu
    >> widzenia w?a?ciciela konta bior?c pod uwag? terminy ZUSu )
    >
    > ZUS nie ma tu nic do rzeczy. Bank musi zwrocic to ze SWOICH pieniedzy,
    > a czy i kiedy on (bank) to potem odzyska oz ZUSu to juz klienta nic
    > nie obchodzi.

    A problem bezpodstawnego wzbogacenia sie klienta to nieistotne ?
    To nie ZUS sie wzbogacil lecz platnik który prawnie zostanie zmuszony do
    oddania jesli bedzie chcial zwrotu od banku .

    >> Bank nie ma prawnego umocowania by ingerowaae w konto ZUSowskie
    >> p?atnika . Je?li ma zwróciae nienale?nie pobran? kwot? z rachunku
    >> bankowego to jednocze?nie musi si? zwróciae si? do w?a?ciciela
    >> rachunku ZUS o zwrot tej?e
    >
    > Nie! Tlumacza Ci a Ty swoje...
    > Niewazne czy bank poslal te kase do ZUSu czy tez poslal je na konto
    > prezesa banku czy gdziekolwiek. One znikly z konta klienta (w banku) i
    > bank ma je na te konto zwrocic, nie wazne skad wezmie na to kase.

    Poslal do ZUSu o czym wspomniala autorka watku na konto swojego klienta w
    ZUSie .
    Jesli klient upomni sie w banku o te kwote to bank niemal automatycznie
    stanie sie wierzycielem tegoz klienta .
    Bank zaplaci klientowi ze swoich i upomni sie o te kwote u tegoz samego
    klienta bo tylko on jest w stanie wladac swoim rachunkiem w ZUSie a na ten
    rachunek splynela sporna platnosc . Kolo sie zamyka z tym ze klient szybko
    pieniedzy od ZUSu nie otrzyma a za to szybko bedzie musial zwrócic do banku
    te kwote z rachunku w ZUSie . Bank zadba by odpowiednia sumka szybko
    powrócila do jego bilansu za czym stoja przepisy o bezpodstawnym wzbogaceniu
    . ZUS ma przyznany przepisami szczególnymi dosc odlegly termin rozliczen ze
    swoimi platnikami w wyniku czego przez pewien czas stratny bedzie klient
    banku i platnik ZUS bedacy ta sama osoba . Po co komplikowac sobie zycie
    kiedy wystarczy ubiegac sie o jakies odszkodowanie przy niewielkim nakladzie
    sil a efekt koncowy bedzie taki sam gdy równolegle sami zalatwimy sprawe w
    ZUSie czego sie nie da pominac w kazdym rozwiazaniu .


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1