  • Data: 2003-07-05 17:33:16
    Temat: Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a b...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > banku
    >
    > IMHO coś za bardzo kombinujesz.

    Dla zamknięcia tematu powiem tylko że ostatnio podobną historię przechodził
    mój znajomy w Reifeisen bank - wysłali przez pomyłkę dwa razy pieniążki na
    konto urzędu skarbowego i żeby wyprostować bład - bank zwrócił się z prośbą
    do US o oddanie pieniędzy w związku z błędnym dwukrotnym wykonaniem tego
    samego zlecenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać
    w pełni pozostałych pięciu." - William Somerset Maughan