  • Data: 2003-07-05 23:27:06
    Temat: Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi się, że tym tokiem myślenia dojdziemy do tego, że jeżeli bank
    dwa
    > razy przeleje mi kwotę za rachunek za telefon to też zapytany o zwrot
    będzie
    > klient sieci GSM [w końcu to jego subkonto], a nie operator [który jest
    > właścicielem rachunku bankowego].
    > A to już lekka paranoja. :-)

    To fakt, z tym, że w zusie nie ma jednak nikt żadnego subkonta, pieniądze
    wpłaca się na konkretne konto zarówno w Warszawie, jak i w Ciumpczycach...

    A właśnie przypomniało mi się, że miałem podobną sytuację z inteligo przy
    płaceniu kartą VE za smsy na www.sms.bigfoot.com zauważyłem na drugi dzień,
    nie zgadzała mi się ilość kredytów przyznana przez bigfoota (podwójna), a
    później zauważyłem, że na inteligo pociągnęli mnie dwa razy... myślałem do
    dzisiaj, że to właśnie bigfoot mnie pociągnął dwa razy, ale SMSA DOSTAŁEM
    JEDNEGO!!!, więc to jednak mogła być wina banku.
    Wprawdzie nie był to przelew tylko płatność kartą, ale.....
    I kiedy na drugi dzień napisałem wściekłego maila do bigfoota, oni
    przeprosili mnie i zaliczyli dodatkowo jeszcze mi podwójnie te kredyty na
    moim koncie. Ja jednak nie zrezygnowałem i zadzwoniłem z reklamacją do
    inteligo, miła Pani poinstruowała mnie, abym ściągnął z ich strony druczek
    reklamacji do visa'y i przysłał im go wypełnionego z opisem sytuacji. Więc
    tak zrobiłem i po jakimś tygodniu miałem zwrot na koncie oraz telefon od
    inteligo, że faktycznie nastąpił błąd i reklamacja została uznana.
    Więc dzięki błędowi inteligo zamiast 1x kredyty miałem 3x kredyty w
    sms.bigfoot'cie i drobną kwotę zablokowaną na jakiś tydzień.
    Więc jak najbardziej polecam reklamację!!!!!

    Pozdrawiam,
    MK