  • Data: 2003-07-05 21:10:47
    Temat: Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule 0...@b...poznan.pl,
    niejaki(a): Budzik z adresu <b...@t...poczta.onet.pl> napisał(a):
    > Osobnik posiadający mail'a b...@p...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Dla zamknięcia tematu powiem tylko że ostatnio podobną historię
    > przechodził
    > mój znajomy w Reifeisen bank - wysłali przez pomyłkę dwa razy
    > pieniążki na
    > konto urzędu skarbowego i żeby wyprostować bład - bank zwrócił się z
    > prośbą
    > do US o oddanie pieniędzy w związku z błędnym dwukrotnym wykonaniem
    > tego
    > samego zlecenia.

    To akurat jest oczywiste gdyż Twój znajomy nie ma prawa ingerować w konto
    należące do US .
    Pieniążki spłyneły nie na konto rozrachunkowe Twojego znajomego , spłyneły
    na konto US w żaden sposób nie powiązane z Twoim znajomym .
    Właścicielem konta jest US i tylko do niego bank mógł się zwrócić co też
    uczynił .