  • Data: 2003-07-05 21:54:17
    Temat: Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    errata:

    jest:

    > Bo jeśli Tobie o to chodzi, to jak bank dwa razy przeleje mi kwotę za
    > rachunek za telefon to też zapytany o zwrot będzie klient [w końcu to jego
    > subkonto]. Jeśli to porównanie jest bez sensu to mnie uświadomnie o tym.
    ;-)

    powinno być:

    Wydaje mi się, że tym tokiem myślenia dojdziemy do tego, że jeżeli bank dwa
    razy przeleje mi kwotę za rachunek za telefon to też zapytany o zwrot będzie
    klient sieci GSM [w końcu to jego subkonto], a nie operator [który jest
    właścicielem rachunku bankowego].
    A to już lekka paranoja. :-)

    --
    Pozdrawiam,