  • Data: 2003-07-05 12:23:05
    Temat: Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <3f06aa40$2@news.home.net.pl>, oporek2 wrote:

    > Zak?adamy ?e tak jest to kto jak nie w?a?ciciel konta w ZUSie jest
    > wierzycielem banku ?
    > (za nierealne mia?em raczej na my?li bardzo niepraktyczne z punktu widzenia
    > w?a?ciciela konta bior?c pod uwag? terminy ZUSu )

    ZUS nie ma tu nic do rzeczy. Bank musi zwrocic to ze SWOICH pieniedzy,
    a czy i kiedy on (bank) to potem odzyska oz ZUSu to juz klienta nic
    nie obchodzi.

    > Bank nie ma prawnego umocowania by ingerowaae w konto ZUSowskie p?atnika .
    > Je?li ma zwróciae nienale?nie pobran? kwot? z rachunku bankowego to
    > jednocze?nie musi si? zwróciae si? do w?a?ciciela rachunku ZUS o zwrot tej?e

    Nie! Tlumacza Ci a Ty swoje...
    Niewazne czy bank poslal te kase do ZUSu czy tez poslal je na konto
    prezesa banku czy gdziekolwiek. One znikly z konta klienta (w banku) i
    bank ma je na te konto zwrocic, nie wazne skad wezmie na to kase.

    Prawdopodobnie powinien to bankowi zwrocic dostawca systemu
    informatycznego banku ktory pozwolil na taki blad _z WLASNEJ kieszeni.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl