  • Data: 2003-07-05 09:11:31
    Temat: Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!!! :-((((
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "oporek2" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3f068679$1@news.home.net.pl...

    > To wszystko swoją drogą lecz problem zwrotu pieniędzy
    > (raczej nierealne) lub
    > przeniesienia wpłaty na przyszły miesiąc możesz załatwić
    > tylko z zusem .

    IMHO nie tędy droga. Jeśli bank wykonał przelew bez dyspozycji klienta to
    jest to "zabór mienia" i roszczenia są wobec banku a nie wobec ZUS-u. Może
    nawet policja? A czy bank zechce się domagać od ZUS-u zwrotu czy nie to już
    nie sprawa klienta. Natomiast co do ZUS-u to ja bym płacił dalej zgodnie z
    terminami.

    Pozdrawiam,
    BaLab