  • 21. Data: 2013-09-09 23:00:12
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Pit <k...@c...com>

    W dniu 2013-09-09 18:05, pws pisze:
    > A ja za to zauważyłem jeden plus: chodzi o dodanie opcji "Zamknij rachunek" w
    Szczegółach rachunku. Nie wiem na ile to jest skuteczne przy tylko jednym rachunku
    głównym, ale przy nim też mam tę opcję. Ciekawe czy zdziała to, tak jak w Meritum,
    czy jednak dalej nie obejdzie się bez wysyłania/doniesienia wypowiedzenia do
    marmurowego PKO. Może ktoś przetestuje...?:)

    Proszę bardzo:

    Zamykasz rachunek
    Nie można zamknąć rachunku głównego w serwisie WWW
    Nie można zamknąć rachunku głównego w serwisie WWW.

    Pit

  • 22. Data: 2013-09-09 23:06:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pit wrote:

    > Proszę bardzo:
    >
    > Zamykasz rachunek
    > Nie można zamknąć rachunku głównego w serwisie WWW
    > Nie można zamknąć rachunku głównego w serwisie WWW.
    >
    > Pit

    ci programisci to chyba albo po gimnazjum są, albo nigdy nie udało im
    sie zaliczyc kursu pod tytulem programowanie interfejsu uzytkownika.

  • 23. Data: 2013-09-09 23:06:52
    Od: niko <k...@b...net>

    Czy ich naprawdę pogieło? Co to za interfejs?

    Przecież coś co jest dobre i działa jest dobre i działa!

    Jak chce robić operacje na plikach to mc/nc czy inny commander jest dobry,
    skuteczny a nie bo ,,piękny''.

    Obecny interfejs jest po prostu nieintuicyjny.

    Pzdr
    niko

  • 24. Data: 2013-09-09 23:07:19
    Od: ehlo <e...@e...com>

    W dniu 09.09.2013 o 22:05 cef <c...@i...pl> pisze:

    > I to jest prawda. Interfejs i jego funkcjonalość była od 2001
    > od razu dobra i przetrwała praktycznie bez większych zmian do dziś.
    > Programistom się wydaje, że jak na jednej stronie będzie
    > sto przycisków i okienek, to będzie lepiej. Ogólnie kicha i śmietnik.

    Nie programistom się wydaje, tylko biznesowi się wydaje.
    To biznes zamawia oprogramowanie/nową funkcjonalność/zmiany/itp., a
    programiści to realizują, zgodnie ze specyfikacją, którą dostarcza biznes.
    A potem programiści obrywają na usenecie, bo to niby im miało się coś
    wydawać :)

  • 25. Data: 2013-09-09 23:09:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ehlo wrote:

> [...]
    > programiści to realizują, zgodnie ze specyfikacją, którą dostarcza
    > biznes. A potem programiści obrywają na usenecie, bo to niby im miało

    biznes nie robi specyfikacji bo sie na tym nie zna.
    ktos kto to wymslił ten interfejs i go wczesniej nie przetestował na
    uzytkownikach w wersji beta jest miernotą.

  • 26. Data: 2013-09-09 23:09:50
    Od: niko <k...@b...net>

    Już wysłałem im wew. pocztą z dwóch rach. prośbę o przywrócenie interfejsu. Może
    jak więcej ludzi zrobi podobnie...

    ech, mB to samo...

  • 27. Data: 2013-09-09 23:29:58
    Od: ehlo <e...@e...com>

    W dniu 09.09.2013 o 23:09 witek <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > biznes nie robi specyfikacji bo sie na tym nie zna.
    > ktos kto to wymslił ten interfejs i go wczesniej nie przetestował na
    > uzytkownikach w wersji beta jest miernotą.

    w firmach, w których ja pracowałem specyfikacją zajmował się właśnie
    biznes, ew. biznes + architekci, ale na pewno nie programiści. programiści
    byli od realizacji tego, co wymyślił biznes.
    natomiast to, że produkt nie jest przetestowany, to już inna sprawa i
    tutaj programiści i testerzy dali ciała.

  • 28. Data: 2013-09-09 23:33:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-09-09, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > biznes nie robi specyfikacji bo sie na tym nie zna.
    > ktos kto to wymslił ten interfejs i go wczesniej nie przetestował na
    > uzytkownikach w wersji beta jest miernotą.

    Oj uwierz mi. Nie zajmuje się tym programista. :)
    Nie chciałbyś interfejsu wymyślonego przez programistę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 29. Data: 2013-09-09 23:35:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-09-09, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Oj uwierz mi. Nie zajmuje się tym programista. :)
    > Nie chciałbyś interfejsu wymyślonego przez programistę.

    Wolalbym juz ten interfejs programisty niz tego "biznesu".

  • 30. Data: 2013-09-10 07:26:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 09 Sep 2013 23:06:52 +0200, niko napisał(a):
    > Czy ich naprawdę pogieło? Co to za interfejs?
    > Przecież coś co jest dobre i działa jest dobre i działa!
    >
    > Obecny interfejs jest po prostu nieintuicyjny.

    Czekaj czekaj - co w nim nieintuicyjnego ?
    Rachunki sa pod "Rachunki", przelewy pod "przelewy", karty pod
    "karty", historia pod "rachunki", limity kart pod "karty" ..

    lepsze to niz nowy mbank.

    J.