  • 1. Data: 2013-09-09 06:40:42
    Temat: Inteligo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ciekawe czy sie wyrobią.

  • 2. Data: 2013-09-09 07:06:16
    Temat: Re: Inteligo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    witek wrote:
    > Ciekawe czy sie wyrobią.

    No patrz. Prawie sie wyrobili sie.
    Połowa funkcji to "transakcja nie może być zrealizowana".

    Pierwsza wpadka.
    Komu kurna przeszkadzało, ze po kliknięciu w saldo rachunku pojawiała
    się historia?

    Druga wpadka.
    Po jaką cholere kwota transakcji i saldo po transakcji są w jednej
    kolumnie. Nie można tego było zostawić w dwóch.

    Trzecia wpadka.
    Czy w histori jedna transakcja naprawde musi zajmowac 1/4 ekranu?
    I dlaczego na jednej stronie wyświetla mi sie góra 5 transakcji.
    Ja mam monitor pionowy i 2/3 ekranu jest puste.

    Czwarta wpadku.
    Wszystkie operacje możlwie do wykonania czy to na rachunku czy to na
    operacji są w prawej kolumnie i trzeba dłubac myszką, żeby w cos trafic.

    Nie mozna tego było rozdzielic. Np klikniecie w saldo pokazuje historie,
    klikniecei w w wiersz transakcji pokazuje szczegóły.

    Ogólna ocena.
    Taka 4+

    za urodę: 5
    za funckjonalność: 3+

  • 3. Data: 2013-09-09 07:34:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    witek wrote:

> [...]
    >
    > Nie mozna tego było rozdzielic. Np klikniecie w saldo pokazuje historie,
    > klikniecei w w wiersz transakcji pokazuje szczegóły.

    Niech was szlag trafi.
    data księgowania: dzisiaj.
    co za matoł to wymyślił.

    A exportu w OFX czy QFX dalej nie ma.
    sieroty.

    UWAGA.
    POPRZERABIALI TRESC PRZELEWOW ZDEFINIOWANYCH. POGUBILI SPACJE W JEDNM
    MIEJSCU PODODAWALI W DRUGIM. W EFEKCIE PARE RZECZY WYSZLO MI NIECZYTELNYCH.

  • 4. Data: 2013-09-09 08:36:50
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-09-09 07:34, witek napisał(a):
    > Niech was szlag trafi.
    > data księgowania: dzisiaj.
    > co za matoł to wymyślił.

    Data księgowania: wtorek, czwartek... czyli w grudniu po południu...

    --
    TrzyLinie

  • 5. Data: 2013-09-09 09:48:30
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > Pierwsza wpadka.
    > Komu kurna przeszkadzało, ze po kliknięciu w saldo rachunku pojawiała
    > się historia?

    ja tego oczekuje nadal w sumie nie sprawdze bo klikam i...

    Błąd działania aplikacji
    W trakcie działania aplikacji wystąpił błąd. Opis błędu jest niedostępny

    Działa obecnei strasznie wolnoooooo. Testujemy bete?

  • 6. Data: 2013-09-09 11:03:35
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a potem
    i tak zalogować się nie można.

    MJ

  • 7. Data: 2013-09-09 11:18:45
    Od: p...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 06:40:42 UTC+2 użytkownik witek napisał:
    > Ciekawe czy sie wyrobią.

    Ja uciekam z tego banku. Mam nadzieję że jeszcze zdążę zanim zabraknie pieniędzy!

  • 8. Data: 2013-09-09 12:08:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał
    >Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a
    >potem i tak zalogować się nie można.

    Widac po weekendzie bezczynnosci wszyscy rzucili sie do zaleglych
    przelewow i system nie wytrzymuje.

    Albo ... nowy, lepszy system wcale nie jest taki lepszy :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-09-09 12:22:59
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-09 12:08, J.F pisze:
> [...]
    > przelewow i system nie wytrzymuje.
    >
    > Albo ... nowy, lepszy system wcale nie jest taki lepszy :-)

    Taż już tłumaczyłem... Prezes ma siostrzeńca, któren ma firmę softową i
    też chce zarobić... To dlatego wymieniają nam co pół roku interfejs.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 10. Data: 2013-09-09 12:50:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a
    > potem i tak zalogować się nie można.
    >
    > MJ
    Szkoda w sumie. INteligo rozważałem jako poważnego kandydata, gdyby
    mBankowi odbiło zupełnie.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    When I left you, I was but the pupil. Now, I am the master.