eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo › Re: Inteligo
  • Data: 2003-07-10 13:54:15
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    [...]
    > Ale przede wszystkim - jakość obsługi i jej kompetencja. Moim zdaniem jest
    > to najbardziej kompetentna i miła linia, z jakiej do tej pory korzystałem

    Kurcze, Wojtek, powiedz mi o czym Ty z tymi konsultantami gadasz :^)
    Ja mając dostęp do netu na infolinię mBanku w zasadzie mam potrzebę zadzwonić
    raz do roku kiedy musze kartę aktywować. Poza tym dzwoniłem od wielkiego
    dzwonu: jak uruchomią jakąś nową usługę, ustanowienie zapisu na wypadek
    śmierci i na końcu kiedy konto zamieniałem na wspólne (chociaż tu to sobie
    pogadałem, oj do dzisiaj mi się ciśnienie podnosi ja sobie przypomnę!).

    Miłego dnia
    Tomek


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1