eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo › Re: Inteligo
  • Data: 2003-07-10 09:47:11
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprr271f1m139mw6@news.tpi.pl...

    > Tyle, ze 99 % klientow FAQ przeczyta PO zalozeniu rachunku. A reklamowke
    > PRZED.

    W 99% innych banków, gdy wystęuje nocne przetwarzanie - w ogóle o tym nie
    informują.

    Przykłady?

    Lukas - po północy nie odświeżysz salda w ebanku. Przez Lukaslinię nie
    załatwisz nic aż do rana. Masz gdzieś info?
    VW - w nocy nie odświeżysz salda. Nie wiem do której ale to fakt.
    Millennium - kieeeedyś miałem tam konto. Nawet dwa. I co? "Bankolinia czynna
    jest przez cała dobę". Szkoda, że po północy do szóstej albo siódmej było
    przetwarzanie i rola konsultantów ograniczała się do proszenia o
    zadzwonienie nad ranem...

    Inteligo przynajmniej potrafi oddzwonić do klienta po zakończeniu
    przetwarzania na jego prośbę.

    Co nie znaczy, że popieram takie przerwy. Ale o ile niezbyt przeszkadza mi
    przerwa w dostępie do serwisów - o tyle nie akceptuję braku autoryzacji dla
    transakcji kartą. I tutaj stanowczo mówię NIE. Bo nieraz się nadziałem na
    godzinę zero. Jakoś mam szczęscie, że zawsze o tej godzinie albo znajduję
    się na stacji z bakiem pełnym paliwa albo w restauracji przychodzi do
    płacenia rachunku. :-)
    Na szczęście mam inne karty.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1