  • 51. Data: 2002-01-29 08:59:36
    Temat: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Jan 2002 22:32:28 +0100, "inkoguto" <p...@b...pl>
    wrote:

    >> No właśnie tam mieszkam... :-)
    >Na Hermisza ?

    Nie, ale w okolicy...

    >Pod parzystym numerem ?

    A co to za różnica? Ma to wpływ na lokalizację Euronetów?

    >Mówi Ci to coś: 0601 835262 ???

    Mówi. Ale nie działa ostatnio...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 52. Data: 2002-01-29 08:59:50
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A czy kiedykolwiek sie ukrywałem?

  • 53. Data: 2002-01-29 09:02:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Jan 2002 08:53:41 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >Wyślij sobie QM z konta na konto i zobacz jakość jego opisu - ja bym tak
    >przelewu do kontrahenta nie wykonywał :-)

    Wysłałem. Pole OPIS ma:

    Nr rach. 11 20901024 1111110557600044
    Tytuł: Testowy tytuł przelewu
    Data przygotowania: 29/01/02

    Wygląda całkiem przyzwoicie...

  • 54. Data: 2002-01-29 09:09:49
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > On Tue, 29 Jan 2002 08:53:41 +0100, "Krzysztof Kowalski"
> [...]

    No to teraz sobie wyślij normalny przelew i porównaj ;-)))

    K. Kowalski

  • 55. Data: 2002-01-29 15:04:25
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a j...@i...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale wolałbym mieć opcjonalną możliwosć
    > potwierdzania hasłem przelewów międzyrachunkowych (lub płatnosci). W
    > sumię, ja płatnosć definiuje sobie nie dlatego, żeby nie musiec
    > wklepywać kodu, tylko dlatego, żeby nie musieć wpisywać co chwila
    > wszystkich danych. A w wielu przypadkach wolałbym potwierdzenie kodem.

    Zgadzam się w 100%

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
    1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"

  • 56. Data: 2002-01-29 17:12:06
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś mieszkańcem Zabrza ?

    Nope. Ruda Śląska.
    Ale to rzut beretem. :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 57. Data: 2002-01-29 21:19:07
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Aż się boję, bo skąd WWW wie, gdzie ja mieszkam i skąd Wy wiecie, jaki
    > mam numer telefonu... Kurcze, szpiegujecie? :-)

    Wyszukiwarka w ciągu paru sekund znalazla mnóstwo informacji o osobie o tak
    rzadkim imieniu i nazwisku . Już dziś część usunałeś:-))
    Wyjdzie na to, żes jest pan dojrzałym człowiekiem "na stanowisku" znającym
    samochody i literaturę.
    Ten hrabia jeszcze mnie intryguje: prawdziwy czy samozwańczy??? :-) jaki
    herb ?

    Jakby nie odmienne nasze poglądy na poruszane tematy, tobym trudu sobie nie
    zadał...:-))

    > Dokładnie... O ile E40 to ta trasa, o której myślę...
    Zapewne ! dzis to droga krajowa nr 4. trza tym jechać aby do M1 dojechać:-)

    > Niby dlaczego? Że się pomyliłem o 1?
    Bo dużo ludzi ma odmienny pogląd, a autor płodny na wszystkie znane i
    nieznane tematy

  • 58. Data: 2002-01-29 21:20:30
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > A co to za różnica? Ma to wpływ na lokalizację Euronetów?

    Nie ma żadnego. ma za to wpływ na ocenę prawdomówności autora sformułowań

  • 59. Data: 2002-01-30 09:47:18
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "inkoguto" <p...@b...pl> wrote in message
    > Zapewne ! dzis to droga krajowa nr 4. trza tym jechać aby do M1
    dojechać:-)

    Coś tam cudują z numerem 88.

    K. Kowalski

  • 60. Data: 2002-01-30 16:34:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Jan 2002 10:09:49 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> wrote:

    >No to teraz sobie wyślij normalny przelew i porównaj ;-)))

    PRZEMYSŁAW ADAM ŚMIEJEK
    xxxxxxx zz/yy, ZABRZE
    Nr rach.: 11209010241111110557600141
    Tytuł: Testowy przelew normalny

    Czyli
    a) znikła data wysłania
    b) doszły moje dane
    c) numer rachunku gorzej wygląda

    ale tak:
    a) w WBK danych wysyłającego nie było do przed kilku dni. W Pekao SA
    do tej pory nie ma na wyciągach i w okienku. Zapewne wiele banków ma
    ten problem i ja zawsze wpisuję odpowiednie dane w tytułem. Np:
    ,,Opłata za FV 1234/2001''. Może lepiej, jak jest więcej danych, ale
    nie sądzę, żeby QM nie nadawał się do przelewania pensji czy opłat za
    FV, skoro właśnie w pole TYTUŁEM można spokojnie to wpisać...

    b) Szło cały dzień.