    From: "inkoguto" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Date: Tue, 29 Jan 2002 22:19:07 +0100

    news:7coc5us0g3om8hdlu33et34rlqpa51u4dq@4ax.com...
    > Aż się boję, bo skąd WWW wie, gdzie ja mieszkam i skąd Wy wiecie, jaki
    > mam numer telefonu... Kurcze, szpiegujecie? :-)

    Wyszukiwarka w ciągu paru sekund znalazla mnóstwo informacji o osobie o tak
    rzadkim imieniu i nazwisku . Już dziś część usunałeś:-))
    Wyjdzie na to, żes jest pan dojrzałym człowiekiem "na stanowisku" znającym
    samochody i literaturę.
    Ten hrabia jeszcze mnie intryguje: prawdziwy czy samozwańczy??? :-) jaki
    herb ?

    Jakby nie odmienne nasze poglądy na poruszane tematy, tobym trudu sobie nie
    zadał...:-))

    > Dokładnie... O ile E40 to ta trasa, o której myślę...
    Zapewne ! dzis to droga krajowa nr 4. trza tym jechać aby do M1 dojechać:-)

    > Niby dlaczego? Że się pomyliłem o 1?
    Bo dużo ludzi ma odmienny pogląd, a autor płodny na wszystkie znane i
    nieznane tematy