    From: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Date: Sun, 27 Jan 2002 22:44:56 +0100
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@pg70.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    news:sgv75uget9gi40m8sd5g026d6c5bdlenov@4ax.com...

    > Witajcie,

    Witamy.

    > system INTELIGO jest DO BANI! Usiłuję dojść do tego, jak wykonać
    > przelew pomiędzy własnymi rachunkami bez utraty kodu z karty kodów.

    Zdefiniować płatność.

    > Dzwoniłem do niedysponentki, ale idiotenpanienka wogóle się nie
    > orientowała. Najpierw mówi, że się nie da, chyba że zdefiniować
    > płatność.

    Ma absolutną rację.

    > No to pytam jak? Bo przecież to zwykły przelew, a nie
    > QuickMoney i kasa poleci przez KIR i zje mi prowizję 0,99... Jak więc

    Realizacje płatności wewnątrz banku inteligo są bezpłatne, dokonując ich
    przez www, wap, a takż IVR. Zobacz cennik - pisze to aż nadto wyraźnie.

    > zdefiniować płatność QuickMoney... Panienka nie umiała załapać o co mi
    > chodzi. Wciaż w kółko powtarzała ,,przez WWW bezpłatnie u konsultanta
    > za 0,99''...

    QuickMoney nie można zdefioniwać, jako płatność. Taki urok.

    > ALE JAK ZDEFINIOWAĆ TĄ ZASRANĄ PŁATNOŚĆ i przelewać pomiędzy własnymi
    > rachunkami bez prowizji, bez zjadania kodu z karty i bez czekania dwa
    > dni na przejście przez KIR?

    Jak wyżej.

    Choć muszę przyznać, że miło byłoby, gdyby jdnak można było...
    Sugestia dla inteligo - jeśli czyta.

    Z drugiej strony - poprawia to w jakiś sposób bezpiczeństwo - płatności
    dokonuje się zwykle na rachunki "obce" - jezeli pomylisz się, albo uznasz,
    że nie powinieneś realizować danego przelewu - masz czas do pierwszej
    sesji...

    A wykonując QiuckMoney nie masz już takiej szansy - kasa pójdzie i na tym
    koniec...

    > To jakiś pijany zając projektował Inteligo... Czemu w mBanku od razu

    Wszystko jest akurat jasne i przejrzyste, i opiane w cennikach /
    instrukcjach.

    > wiedziałem co i jak obsługiwać? Czemu mBank jest w miarę wygodny (poza
    > niewygodnym sortowaniem historii) i można się nim posługiwać bez
    > pomocy, a Inteligo jest tak zamotane, że sama niedysponentka nie wie
    > jak to obsłużyć?

    Szanowny Hrabio, pani konsultantka dobrze tłumaczyła. Niestety nie
    potrafiłeś zrozumieć, że nie można zdefiniować płatności QuickMoney.

    Ale mam nadzieję, że już jest wszystko jasne.

    Poza tym nigdzie nie znalazłem przepisu nakazującego korzystanie z inteligo.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl