  • Data: 2002-01-28 08:39:30
    Temat: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Jan 2002 14:47:20 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Ja zrozumialem :-). Chodzi mu o to, ze nie da sie wykonac przelewu
    >miedzy wlasnymi rachunkami, online _bez_ wykorzystywania TANa.

    uff... Nareszcie...

    >Bez TANa da sie tylko jesli zdefiniuje sie go jako platnosc, wtedy
    >wprawdzie tez nic nie kosztuje (Tristan blednie wywnioskowal, ze
    >jednak kosztuje)

    Widzisz, pytałem prosto ,,czy jeśli zdefiniuję płatność, to pobiorą
    opłatę?''. Pani wyjaśniała, że płatność idzie przez KIR itp... No więc
    pytam, czy system rozpozna, że to Inteligo i nie pobierze opłaty, a
    panienka w kółko to samo... Ale odpowiedzi jasnej nie dała... Więc
    wywnioskowałem, że skoro przez KIR, to pewnie skasują.

    >ale idzie mnie wiecej tak samo dlugo jakby szedl KIRem.

    Bez sensu.

    >I tyle, inaczej sie nie da. IMO to tez niewygodne i woalbym inaczej

    Ja też. Szajsowaty system.

    >ale ma tez swoje dobre strony w zakresie bezpiczenstwa

    Ja nie widzę takowych. Jak ktoś się włamie na moje konto, to przelanie
    pomiędzy moimi rachunkami jest średnio niebezpieczne. A przecież
    płatności idą bez zdrapek, a płatności mogę mieć zdefiniowane choćby
    do gazowni i tutaj złośliwy włamywacz może mi ładnie opróżnić konto...

    >Co kto lubi, w koncu nie ma obowiazku korzystac z Inteligo :-).

    Dokładnie. Ale przecież na wszystkie pytania ,,co wybrać?'' odpowiedzi
    są takie ,,wybierz oba i spróbuj''. Więc tak zrobiłem. Już wiem, że do
    czasu aż odbije mBankowi i wprowadzi jakieś chore opłaty, mBank jest
    tym, czego potrzebuję. Trochę boli opłata za przeźroczyste delfinki,
    ale reszta jest wygodna, funkcjonalna (choć przydało by się odwrotne
    sortowanie historii) i duuuuuuuużo tańsza od Inteligo.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)