    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Date: Sun, 27 Jan 2002 14:47:20 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@c81-156.icpnet.pl

    On Sun, 27 Jan 2002 13:40:22 +0000 (UTC), Maciej
    <m...@a...skrzynka.pl> wrote:

    >Jezu tyle napisales i ja rowniez tak jak Pani z inteligo nie wiem o co Ci
    >chodzi! W ogole strasznie mieszasz i eehe chcesz zrobic pewnie cos czego i
    >tak nie uda ci sie zdzialac.

    Ja zrozumialem :-). Chodzi mu o to, ze nie da sie wykonac przelewu
    miedzy wlasnymi rachunkami, online _bez_ wykorzystywania TANa.
    Bez TANa da sie tylko jesli zdefiniuje sie go jako platnosc, wtedy
    wprawdzie tez nic nie kosztuje (Tristan blednie wywnioskowal, ze
    jednak kosztuje) ale idzie mnie wiecej tak samo dlugo jakby szedl
    KIRem.
    I tyle, inaczej sie nie da. IMO to tez niewygodne i woalbym inaczej
    ale ma tez swoje dobre strony w zakresie bezpiczenstwa
    Co kto lubi, w koncu nie ma obowiazku korzystac z Inteligo :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl