  • 1. Data: 2002-12-12 11:10:48
    Temat: Integrum w alejach jerozolimskich zbankrutowało
    Od: t...@w...pl

    CZy u nas już jest Argentyna???

    Byłem ostatnią osbą która wypłaciła dziś pieniądze w BGŻ (jerozolimskie) w
    Warszawie. Przede mną pani dawła każdemu tyle ile chciał (chociaż wypłaty
    powyżej 15 tys trzeba zgłaszać 2 dni wcześniej). Po mnie obwieściła że
    pieniądze się skończyły.

    co można zrobić ludziom, którzy tym zarządzają???

    TOM

  • 2. Data: 2002-12-15 01:26:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    t...@w...pl writes:

> [...]
    > Warszawie. Przede mną pani dawła każdemu tyle ile chciał (chociaż wypłaty
    > powyżej 15 tys trzeba zgłaszać 2 dni wcześniej). Po mnie obwieściła że

    Pierwszy raz widziales sytuacje, ze sie pieniadze w kasie skonczyly?
    Kasa ma bardzo ograniczona pojemnosc, i zreszta bardzo dobrze, bo
    inaczej mialbys codziennie napady.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2002-12-15 17:55:49
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Pierwszy raz widziales sytuacje, ze sie pieniadze w kasie skonczyly?

    ja bylam swiadkiem sytuacji - gdy sie jeszcze "nie zaczely"
    oddzial pko bp - na zabincu w krakowie - kolezanka miala mi kase oddac i
    dobrze ze z nia pojechalam do tego banku - bo bym pomyslala ze opowiada mi
    bajki bo nie chce oddac;-)

    pani powiedziala ze nie ma i juz - ma tylko troche i to co miala to
    wyplacila - skladajac tez i po 10 i 20 zl:-)
    godzina bliska poludnia - a konwoju nie bylo ... jeszcze

    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS