  • 1. Data: 2006-11-02 07:15:56
    Temat: Ile za przelew?
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Ile zaplace za przelew kwoty 100 zloty na konto w Banku PKO lub na poczcie ?
    Czy to jest zalezne od kwoty czy jakos procentowo sie liczy?
    Jestem laikiem w tych sprawach wiec nie wiem.
    Z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2006-11-02 07:30:16
    Temat: Re: Ile za przelew?
    Od: LM <p...@n...sig>

    JarY pisze 02-11-2006 08:15:
    > Witam
    > Ile zaplace za przelew kwoty 100 zloty na konto w Banku PKO lub na poczcie ?
    > Czy to jest zalezne od kwoty czy jakos procentowo sie liczy?

    Chodzi Ci o wpłatę w okienku PKO? 0 zł, jeżeli konto jest w PKO BP SA,
    1%, nie mniej niż 6 zł, jeżeli w innym banku (wg ich strony).

    Na poczcie chyba 2,50 PLN.
    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 3. Data: 2006-11-02 07:31:36
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "JarY" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > ?
    > Czy to jest zalezne od kwoty czy jakos procentowo sie liczy?
    > Jestem laikiem w tych sprawach wiec nie wiem.

    http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=au
    tom_oppr/zone=-1/section=indy

    Pytanie1: Ile zaplace za przelew kwoty 100 zloty na konto w Banku PKO
    Odpowiedź1: idź do wróżki, bo nie wiadomo skąd chcesz płacić.

    Pytanie2: lub na poczcie ?
    Odpowiedź2: idź do wróżki, bo nie wiadomo gdzie chcesz te pieniądze przelać.

    Pytanie3: Czy to jest zalezne od kwoty czy jakos procentowo sie liczy?
    Odpowiedź3: idź do wróżki, bo to zależy skąd i dokąd chcesz przelewać.

    Masz dwa linki i poszukaj sobie odpowiedniej pozycji.

    Jak masz wpłacić to na konto w banku PKO, to jak pójdziesz do okienka i
    wpłacisz gotówkę to nie zapłacisz nic.
    Zalezy jeszcze czy konto jest na osobę fizyczną, czy na firmę.
    Na poczcie 5.70 zdaje się.

  • 4. Data: 2006-11-08 18:44:33
    Od: "Franek" <...@a...com>

    > Ile zaplace za przelew kwoty 100 zloty na konto w Banku PKO lub na poczcie
    > ?

    1 zloty
    100 zlotyCH