    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ile za przelew?
    Date: Thu, 2 Nov 2006 01:31:36 -0600

    "JarY" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:eic9td$mjc$1@mx1.internetia.pl...
    > Witam
    > Ile zaplace za przelew kwoty 100 zloty na konto w Banku PKO lub na poczcie
    > ?
    > Czy to jest zalezne od kwoty czy jakos procentowo sie liczy?
    > Jestem laikiem w tych sprawach wiec nie wiem.
    > Z gory dziekuje za odpowiedz

    http://www.poczta-polska.pl/cennik.htm
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=au
    tom_oppr/zone=-1/section=indy

    Pytanie1: Ile zaplace za przelew kwoty 100 zloty na konto w Banku PKO
    Odpowiedź1: idź do wróżki, bo nie wiadomo skąd chcesz płacić.

    Pytanie2: lub na poczcie ?
    Odpowiedź2: idź do wróżki, bo nie wiadomo gdzie chcesz te pieniądze przelać.

    Pytanie3: Czy to jest zalezne od kwoty czy jakos procentowo sie liczy?
    Odpowiedź3: idź do wróżki, bo to zależy skąd i dokąd chcesz przelewać.

    Masz dwa linki i poszukaj sobie odpowiedniej pozycji.

    Jak masz wpłacić to na konto w banku PKO, to jak pójdziesz do okienka i
    wpłacisz gotówkę to nie zapłacisz nic.
    Zalezy jeszcze czy konto jest na osobę fizyczną, czy na firmę.
    Na poczcie 5.70 zdaje się.