  • 1. Data: 2005-07-16 18:37:17
    Temat: Ile trwa wpłata i przelew?
    Od: Paweł <p...@U...pl>

    Witam

    Bardzo bym prosił o informacje ile trzeba czekać na pojawienie się
    pieniędzy na koncie (Inteligo) poprzez wpłatę w banku (PKO),a ile przez
    przelew poprzez druczek.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2005-07-16 18:41:56
    Temat: Re: Ile trwa wpłata i przelew?
    Od: kolomolo <k...@g...pl>

    Paweł napisał(a):
    > Witam
    >
    > Bardzo bym prosił o informacje ile trzeba czekać na pojawienie się
    > pieniędzy na koncie (Inteligo) poprzez wpłatę w banku (PKO),a ile przez
    > przelew poprzez druczek.

    w każdym przypadku max 2 dni, zgodnie z sesjami KIR :)
    ale jak wpłacisz rano w oddziale powiedzmy do 8.30 powinno koło południa
    już być jak inteligo bedzie miało sesję przychodzącą, a jak wieczorem to
    następnego dnia :)

    pzdr.

  • 3. Data: 2005-07-16 19:46:59
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >w każdym przypadku max 2 dni, zgodnie z sesjami KIR :)
    Robocze dodajmy :-)

    Pzdr.
    Lack

  • 4. Data: 2005-07-16 20:48:03
    Od: Dariusz <d...@t...pl>

    Sat, 16 Jul 2005 20:37:17 +0200, na pl.biznes.banki, Paweł napisał(a):

    > Bardzo bym prosił o informacje ile trzeba czekać na pojawienie się
    > pieniędzy na koncie (Inteligo) poprzez wpłatę w banku (PKO),a ile przez
    > przelew poprzez druczek.

    Poprzez wpłatę w PKO BP w moim przypadku najpóźniej następnego dnia
    roboczego. Gdy wpłacałem w większym oddziale przed 14 to dochodziły tego
    samego dnia (sprawdzałem saldo ok.19).

    --
    O bankowości elektronicznej i nie tylko:
    http://banki-elektroniczne.republika.pl