  • 1. Data: 2002-11-06 01:09:46
    Temat: Ile kosztuje przelew mBiznes -> mKonto?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Ile kosztuje przelew mBiznes -> mKonto ?
    1 zł czy 0 zł ?
    W tabeli jest, ze złotówkę, ale w ramach jednego banku standardem jest
    niepobieranie opłaty. Jak to robi mBank?

    BaLab

  • 2. Data: 2002-11-06 08:18:12
    Temat: Re: Ile kosztuje przelew mBiznes -> mKonto?
    Od: o...@p...onet.pl

> [...]
    > W tabeli jest, ze złotówkę, ale w ramach jednego banku standardem jest
    > niepobieranie opłaty. Jak to robi mBank?

    Zgodnie z tabelą - 1zł .

  • 3. Data: 2002-11-06 08:25:35
    Od: "Marek J" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Ile kosztuje przelew mBiznes -> mKonto ?
    > 1 zł czy 0 zł ?
    > W tabeli jest, ze złotówkę, ale w ramach jednego banku standardem jest
    > niepobieranie opłaty. Jak to robi mBank?

    mBank pobiera 1zł za taki przelew, gdyż w przeciwnym wypdaku opłata za
    przelew byłaby fikcją - robiłbyś darmowy przelew na eKonto i z niego
    następny darmowy na docelowy rachunek.

    Marek
    /- Ekonomia gnomów Gaciowych:
    /- Faza 1: zdobyć gacie
    /- Faza 3: Zysk

  • 4. Data: 2002-11-06 09:13:06
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Marek J" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > mBank pobiera 1zł za taki przelew, gdyż w przeciwnym wypdaku opłata za
    > przelew byłaby fikcją - robiłbyś darmowy przelew na eKonto i z niego

    Co do zasady firmowe zobowiązania płaci się z rachunku firmowego.
    Szkoda, że tak mają - codziennie mam jakieś drobne wpłaty na konto
    firmowe.

    Jesli ktoś ma kredyt odnawialny w eKoncie, a na mBiznes codziennie
    wpływają jakieś kwoty, przekazywanie tych kwot w celu zmniejszenia
    obciążenia jest bardzo kosztowne. To już w Pekao SA jest korzystniej pod
    tym względem :-x.

    BaLab

  • 5. Data: 2002-11-06 15:02:07
    Od: Human Being <g...@p...onet.pl>

    On Wed, 6 Nov 2002 02:09:46 +0100, BaLab wrote:

    > Ile kosztuje przelew mBiznes -> mKonto ?
    > 1 zł czy 0 zł ?
    > W tabeli jest, ze złotówkę, ale w ramach jednego banku standardem jest
    > niepobieranie opłaty. Jak to robi mBank?

    Niestety pobiera 1 zł opłaty. Nie pobiera za przelewy do ZUS i Urzędu
    Skarbowego.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek

    When you see light at the end of the tunnel, the tunnel will cave in.
    Sig by Kookie Jar 6.1.7 (http://go.to/generalfrenetics/)