  • 1. Data: 2002-11-05 22:57:53
    Temat: prędkość strony multibanku
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Czy wam też to chodzi tak koszmarnie wolno??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --======= www.tramping.slask.prv.pl =======--
    -- rozkład PKS Katowice -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych -- tablica ogłoszeniowa "szukam ludzi do
    wyprawy"

  • 2. Data: 2002-11-05 23:06:46
    Temat: Re: prędkość strony multibanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    u mnie smiga - chello - no ale ty z modemu tez sie nie laczysz ;)

  • 3. Data: 2002-11-05 23:16:57
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    no tak - ale system transakcyjny istotnie cos sie wlecze :( i to bardzo

  • 4. Data: 2002-11-05 23:58:01
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    > u mnie smiga - chello - no ale ty z modemu tez sie nie laczysz ;)
    Cze Amra...
    Ja mam łącze z punkt.pl - zwykłego polpaka.
    Większość stron chodzi ok, ale np. multi czy idea wleką się strasznie.