  • 31. Data: 2013-04-13 17:01:45
    Temat: Re: Ile by życ z odsetek ??
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." kkbpe2$7n4$...@n...news.atman.pl...

    > Komornik licytuje za 1% wartości. Przecież z czegoś musi żyć biedaczysko ;-)

    No chyba, że tak...

    [pomimo upływu siedemnastu lat, polski komornik nie potrafi
    ściągnąć długu (50 pln) od mojego dłużnika, ale to przypadek
    odosobniony, bo choć od innego mojego dłużnika polski komornik
    także nie potrafi ściągnąć długu, to ściąga nie siedemnaście
    lat, ale znacznie krócej; polskie państwo do dnia dzisiejszego
    nie potrafi wywiązać się ze swojego (dobrowolnie ustanowionego)
    zobowiązania wobec mnie, pomimo upływu ponad dziesięciu lat; dziś
    żałuję tego, że przed wielu laty mieszałem się w bolszewicki spór
    toczny pomiędzy jedną frakcją bolszewicką a inną -- nierzadko
    ludzie z jednej frakcji migrowali do innej, jak miało to
    miejsce u Balcerowicza; dzisiaj ci, których wspierałem przed
    laty, czyli tak zwany Kościół czy Kopania, prześladują mnie,
    zaś ci,przeciwko którym wówczas stanąłem, słusznie uważają
    mnie za swego wroga, choć taki Kraśko jakoś godzi ze sobą
    komunistyczną przeszłość swoich przodków, ze swoim nastawieniem
    propapieskim i (idącą za tym nastawieniem) koniecznością czczenia rodziców]

    > A dalej mi się nie chciało czytać...

    I słusznie, bo tam są moje przemyślenia -- tego nikt nie może czytać!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2013-04-13 18:46:42
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2013-04-13 16:33, Andrzej Kubiak pisze:

    > Uhm. A pół godziny wcześniej było:
    >
    > "Przez najbliższe 2 lata zyskasz więcej niż na najlepszej lokacie
    > bankowej."
    >
    > To tutaj zakończę, bo dużo adperson mi się ciśnie na klawiaturę.
    >
    > AK

    A jakie inwestycje polecasz na najblizsze 2 lata?

  • 33. Data: 2013-04-14 01:13:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xxx" kkbean$2rq$...@s...aioe.org

    > Bez ryzyka nie ma inwestowania. Nie ma żadnych gwarancji,

    Przynajmniej rzeczowa odpowiedź. :)

    > co pokazuje nawet przykład cypryjskich banków. O ile Polska należy do krajów z
    ostrożną polityką bankowo-monetarną i takie
    > przypadki jak na Cyprze nie powinny nas dotknąć.

    Jednak w bankach (cypryjskich także) są gwarancje.

    > Jednak wiara w przebudzenie mechanizmu jakim jest gospodarka każe rozglądać się za
    ciekawszymi formami oszczędzania i inwestowania
    > jednocześnie. A po to są fundusze inwestycyjne i giełda..

    A co z odpowiedzią na resztę pytania?

  • 34. Data: 2013-04-14 07:06:43
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 18:46:42 +0200, xxx napisał(a):

    > A jakie inwestycje polecasz na najblizsze 2 lata?

    Instrumenty pochodne. Ale - dla mniee, nie dla kogoś, bo jakoś zdaję sobie
    sprawę, że dla kogoś bez doświadczenia (i kto wcale o to nie pytał) to może
    być najszybsza droga do straty kapitału.

    Pytanie było proste, odpowiedziałeś nie na temat, później zacząłeś
    zaprzeczać własnej, niewiele wcześniejszej wypowiedzi, a teraz cichaczem
    próbujesz odwrócić temat. Daruj sobie, twoje wypowiedzi są coraz bardziej
    żenujące.

    AK

  • 35. Data: 2013-04-14 10:28:21
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2013-04-14 07:06, Andrzej Kubiak pisze:

> [...]
    > próbujesz odwrócić temat. Daruj sobie, twoje wypowiedzi są coraz bardziej

    Kultury trochę, to grupa dyskusyjna!

  • 36. Data: 2013-04-14 10:30:00
    Od: xxx <k...@o...pl>

  • 37. Data: 2013-04-14 19:43:54
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 14 Apr 2013 10:30:00 +0200, xxx napisał(a):

> [...]

    Teraz wysil fszyskie czy szare komórki:

    > Jaką dajesz gwarancję i jak zrekompensujesz ewentualne straty?

    Wróć, gdy zaczniesz rozumieć więcej, niż dwa słowa.

    AK

  • 38. Data: 2013-04-15 14:07:59
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 kwietnia 2013 13:27:47 UTC+2 użytkownik Wojtek napisał:

    > Można sobie pomarzyć :) marzenia nie sa karane
    a chcesz na koniec życia być na zero?

    wtedy można zmienić pytanie:ile pieniedzy by starczyło do końca życia.
    tylko tego nikt nie wie ile zostalo mu czasu:)

    a jak wyglada kwestia umowy z bankiem mam taka nieruchomosc, chce do konca zycia
    dostawac kase a potem jest wasza - to wydaje sie prostsze do osiagniecia niz zycie z
    odsetek.

    ciekawe jak mialaby sie otrzymywane kwoty do placonych wczesniej odsetek jesli bylby
    to budynek zakupiony kilkadziesiat lat wczesniej w ramach kredytu hipotecznego?

  • 39. Data: 2013-04-15 14:41:11
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-04-12 17:34, p napisał(a):

    > Albo Panstwo sie polasi o kaske powyzej pewnego progu :)

    A co w tym złego? ;) Jeśli nie zadbał o spadek, albo nie ma komu dać,
    to chyba tak powinno być. Nie?

    --
    TrzyLinie

  • 40. Data: 2013-04-15 15:27:38
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-04-15 14:07, Krzysiek napisał(a):

> [...]
    >
    > a jak wyglada kwestia umowy z bankiem mam taka nieruchomosc, chce do konca
    > zycia dostawac kase a potem jest wasza - to wydaje sie prostsze do

    Jakoś nie wierzyłbym żadnemu bankowi w tym temacie. Nagle zacznie niektórym
    zależeć na tym, żeby Ci jakoś pomóc w nadejściu tego końca...

    --
    TrzyLinie