    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ile by życ z odsetek ??
    Date: Sat, 13 Apr 2013 17:01:45 +0200

    "Zbynek Ltd." kkbpe2$7n4$...@n...news.atman.pl...

    > Komornik licytuje za 1% wartości. Przecież z czegoś musi żyć biedaczysko ;-)

    No chyba, że tak...

    [pomimo upływu siedemnastu lat, polski komornik nie potrafi
    ściągnąć długu (50 pln) od mojego dłużnika, ale to przypadek
    odosobniony, bo choć od innego mojego dłużnika polski komornik
    także nie potrafi ściągnąć długu, to ściąga nie siedemnaście
    lat, ale znacznie krócej; polskie państwo do dnia dzisiejszego
    nie potrafi wywiązać się ze swojego (dobrowolnie ustanowionego)
    zobowiązania wobec mnie, pomimo upływu ponad dziesięciu lat; dziś
    żałuję tego, że przed wielu laty mieszałem się w bolszewicki spór
    toczny pomiędzy jedną frakcją bolszewicką a inną -- nierzadko
    ludzie z jednej frakcji migrowali do innej, jak miało to
    miejsce u Balcerowicza; dzisiaj ci, których wspierałem przed
    laty, czyli tak zwany Kościół czy Kopania, prześladują mnie,
    zaś ci,przeciwko którym wówczas stanąłem, słusznie uważają
    mnie za swego wroga, choć taki Kraśko jakoś godzi ze sobą
    komunistyczną przeszłość swoich przodków, ze swoim nastawieniem
    propapieskim i (idącą za tym nastawieniem) koniecznością czczenia rodziców]

    > A dalej mi się nie chciało czytać...

    I słusznie, bo tam są moje przemyślenia -- tego nikt nie może czytać!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'