  • 1. Data: 2003-08-29 08:05:19
    Temat: Idealny bank? :D
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://profit.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artyk
    ul=1689
    Az sobie kupie ten numer.
    I jeszcze informacja prasowa mBanku na ten temat:
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3128

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-08-29 11:29:21
    Temat: Re: Idealny bank? :D
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > I jeszcze informacja prasowa mBanku na ten temat:
    > http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3128

    oraz:

    MultiBank zwycięzcą rankingu opublikowanego przez Profit

    W opublikowanym we wrześniowym numerze miesiecznika"Profit" raporcie o kondycji
    banków w Polsce, zwycięzcą rankingu został MultiBank. W artykule czytamy:
    "Idealny bank powinien kusić uniwersalnością oferty. Dostęp do pieniędzy musi
    być szybki , zarządzanie nimi łatwe, możliwości inwestycyjne duże. Najbliższy
    spełnienia tych kryteriów jest nowoczesny MultiBank" Sukces zawdzieczamy
    atrakcyjnej ofercie kredytowej i oszczędnościowej oraz przyjaznej obsłudze".

  • 3. Data: 2003-08-29 13:19:05
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bin1f3$c39$...@n...onet.pl...

    > http://profit.redakcja.pl/archiwum/artykul.asp?Artyk
    ul=1689
    > Az sobie kupie ten numer.

    Znalazłem w tym Proficie coś takiego:

    "Sprawdź, co może zaoferować bank, gdy brakuje ci gotówki"
    (...)
    Karta debetowa: ze względu na koszty jest najmniej opłacalna. Prowizje
    pobierane są zwykle zarówno za transakcje gotówkowe, jak i bezgotówkowe.
    Zadłużenie trzeba spłacić po miesiącu."

    Ciekawa sprawa...

  • 4. Data: 2003-08-29 13:30:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    corner wrote:
> [...]
    > pobierane są zwykle zarówno za transakcje gotówkowe, jak i
    > bezgotówkowe. Zadłużenie trzeba spłacić po miesiącu."

    No - a w Pekao SA chyba byl/jest dozwolony debet (nie chodzi o kredyt w
    rachunku). W Multi chyba tez cos takiego funkcjonuje.
    A na zachodzie to juz na 100%

  • 5. Data: 2003-08-29 13:30:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    corner wrote:
    > Ciekawa sprawa...

    I w PKO BP tak bylo/jest? :)

  • 6. Data: 2003-08-29 13:37:49
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:binkis$6p8$...@n...onet.pl...

    > I w PKO BP tak bylo/jest? :)

    Chwilkę - myślałem, że to nie karta debetowa udostępnia kredyt, tylko
    rachunek. Poza tym debet jest omówiony osobno...

  • 7. Data: 2003-08-29 14:15:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    corner wrote:
    > Chwilkę - myślałem, że to nie karta debetowa udostępnia kredyt, tylko
    > rachunek. Poza tym debet jest omówiony osobno...

    Zajrzalem wlasnie.
    Chyba chodzilo im o chargowke? Rzeczywiscie blad