  • 1. Data: 2003-08-28 22:53:37
    Temat: mam KK w BZWBK, ale juz jej nie chce...
    Od: "janke" <j...@p...fm>

    witam
    mam KK w BZWBK, wraz z dodatkowa. place za nie 58+38 rocznie.

    z konta osobistego za 2 x 2,50pln miesiecznie juz zrezygnowalem na rzecz
    wylacznie bankow internetowych

    ??? czy jest jakas alternartywa dla KK BeZetu,
    zwlaszca w cenie (tansze karty na rok) a o podobnych warunkach splaty ???

    w BZWBK wkurzyli mnie promocjami - dal nowowyrabiajacych karty sa one za 50%
    ceny, a mnie nie chca obnizyc, od 5 lat place 58+38. strasznie mnie
    zezloscili tym...
    moze zrezygnuje wiec i podczas promocji znowu wyrobie, w ten sposob dostane
    karty za 1/2 ceny? ;)
    ale to i tak nie jest metoda, to w moim odczuciu bank mnie nie szanuje,
    preferuje nowe osoby a nie sprawdzonych wieloletnich klientow...

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2003-08-28 23:36:41
    Temat: Re: mam KK w BZWBK, ale juz jej nie chce...
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > w BZWBK wkurzyli mnie promocjami - dal nowowyrabiajacych karty sa one za
    50%
    > ceny, a mnie nie chca obnizyc, od 5 lat place 58+38. strasznie mnie

    ostatnio bylo sporo promocji na KK,
    poniewaz warunki KK przewaznie sa podobne to przy najstepnej okazji pod
    koniec roku waznosci
    karty zrezygnuj i przenies do innego banku gdzie bedzie promocja.

    pozdro
    SirmarK

  • 3. Data: 2003-08-29 05:49:28
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > ale to i tak nie jest metoda, to w moim odczuciu bank mnie nie szanuje,
    > preferuje nowe osoby a nie sprawdzonych wieloletnich klientow...

    tak jak operatorzy komorkowi,
    telewizje cyfrowe

    to jest biznes kolego a nie zaspokajanie potrzeb obywateli na karty
    kredytowe
    liczy sie KASA a nie czyjes zadowolenie

    pozostaje Ci co rok skakanie z banku do banku

    PiotR

  • 4. Data: 2003-08-29 06:26:00
    Od: "Marcin Goscimski" <g...@w...pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]

    To zalezy od Banku, ja w KB dostalem KK za 0 PLN w zamian za konczaca sie
    Charge z Narciarzem... I nie przeszkadzalo to bankowi ze robi promocje dla
    nowych klientow ale za 35 PLN i w tym rozumieniu bank mnie szanuje...

    Pozdrawiam
    Marcin Goscimski
    g...@w...pl

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 5. Data: 2003-08-29 07:51:54
    Od: "Krzysztof Loda" <k...@N...gazeta.pl>

    Myślę, że najtaniej będzie jeżeli po zamknięciu rachunku karty otworzysz go
    jeszcze raz.
    Na promocyjnych warunkach.

    Mam takie doświadczenie i wiem, że tak się da.

    Pozdrawaim,
    K.

  • 6. Data: 2003-09-01 13:18:17
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

> [...]
    > ale to i tak nie jest metoda, to w moim odczuciu bank mnie nie szanuje,
    > preferuje nowe osoby a nie sprawdzonych wieloletnich klientow...

    A firmy telefonii komórkowej? To dopiero granda

    DA