  • 1. Data: 2003-08-29 07:32:18
    Temat: Pekao SA a obnizenie WIBOR
    Od: Przyjazny Andrzej <a...@t...pl>

    Czy ktos, kto wzial kredyt mieszkaniowy, dostal pismo w ostatnim czasie
    o obnizeniu raty w zwiazku ze spadkiem Wibor?

  • 2. Data: 2003-08-29 08:53:18
    Temat: Re: Pekao SA a obnizenie WIBOR
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > Czy  ktos, kto wzial kredyt mieszkaniowy, dostal pismo w ostatnim czasie
    > o obnizeniu raty w zwiazku ze spadkiem Wibor?

    Nie wiem dokładnie jak oni wyliczają średni WIBOR3M. Ale jeżeli jest to 3M to
    oprocentowanie juz udzielonych kredytów zmienia się co trzy miesiące.
    Pozdrowienia Tensor1

  • 3. Data: 2003-08-29 10:04:18
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Przyjazny Andrzej" <a...@t...pl> wrote in message
    > Czy ktos, kto wzial kredyt mieszkaniowy, dostal pismo w ostatnim czasie
    > o obnizeniu raty w zwiazku ze spadkiem Wibor?

    A masz w umowie indeksacje wg WIBOR ? Jak nie - to nie licz za bardzo ze ci
    biurokraci Ci cokolwiek obniza.
    Mialem u nich glupi limit kredytowy i darli ze mnie do niedawna po 24% zanim
    sie zorientowalem.