  • Data: 2003-06-22 18:37:09
    Temat: Re: Idealna kompetencja centertelka
    Od: Mroziu <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiec moze jesli ktos ma jakis sposób na to zeby wreszcie zalatwic taki
    > problem, bo
    > podniesiony glos nie zdaje egzaminu, to prosze bardzo o recepte........

    1. Napisac pismo do zarzadu i opisac cala sytuacje. Najlepiej by bylo
    aby znalazly sie tam nazwiska osob zwiazanych z sytuacja. To moze pomoc
    juz nawet w czasie rozmowy z niedysponentem.
    2. Napisac wlasnorecznie reklamacje i wyslac do BOA
    3. Znalesc numer do salonu w ktorym kupowales telefon, skontaktowac sie
    z mila pania i poprosic aby ona wyslala ta reklamacje jeszcze raz tym
    razem uwaznie (do obu rachunkow)

    Jezeli masz na papierach ktore dostales z Ideii ze telefon kupiles w
    takiej promocji o jakiej mowisz to zagroz rozwiazaniem umowy z winny
    centertela. Tez moze pomoc.

    Ale rzeczywiscie masz pecha :(. Na pocieszenie powiem ze gdzie indziej
    nie jest lepiej. Ja zeby wymienic telefon rozmawialem z 5 osobami i
    kazda robila inne problemy, a ostatnia zadnych :(

    Mroziu