  • Data: 2003-06-23 07:11:19
    Temat: Re: obciazenie KK vs. przelew - abonament w Idei
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > BOK ma informacje o aktualnym sposobie płatności. Oprócz tego info o
    > sposobie płatności jest uwidocznione na fakturze. :-)
    >
    > Hmmm... niech pomyślę... Moim zdaniem jeśli już wystawili fakturę i jest
    > info, że płatne gotówką, to tak będzie. Dopiero jeśli napiszą, ża płatne
    > obiciązeniem karty płatniczej - tak właśnie będzie...
    >
    > Ale skonsultuj to jeszcze pod *22.

    Tu chyba nie ma jednoznacznej reguły. Moje doświadczenia są trochę inne.
    Polecenie obciążenia karty wysłałem juz po wystawieniu faktury, ale jeszcze
    przed datą terminu płatności. Pod *22 powiedzieli mi właśnie że za tą fakturę
    muszę zapłacić metodą tradycyjną, bo obciążenie będzie skutkowało dopiero od
    następnej. Okazało się że nic podobnego. Zapłaciłem, a Idea potrąciła tą sama
    kwotę z karty. Obstawiam że ograniczeniem jest raczej moment w którym nastąpi
    rejestracja dyspozycji w ich systemie, a nie opis na fakturze.

    Rada dla Roberta jest niejednoznaczna :^)
    Jeśli nie chcesz mieć nawet ktrótkotrwałej zaległości, to proponuję zapłacić,
    a jak ściągną kasę z karty, to w następnym miesiącu to sobie skompensują. U
    mnie kompenasta przebiegła bez żadnych problemów - w następnym niesiącu sami
    ściągnęłi z karty różnicę - chyba 1,50.
    Jesli rlubisz nieduże ryzyko i np. masz podgląd karty w necie, to nie płać.
    Jak nie będzie obciążenia, to wyślesz przelew. Ewentualnie w dniu terminu
    płatności lub dzień po nim zadzwoń i zapytaj w dziale windykacji czy
    ściągnęli kasę z karty.

    Miłego dnia
    Tomek