  • Data: 2003-06-23 09:35:49
    Temat: Re: obciazenie KK vs. przelew - abonament w Idei
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest karta VC Lukasa, z "podsluchem ;)" przez telefon. Czy autoryzacja
    > tej transakcji bedzie slyszalna w "10 ostatnich transakcji" w dniu, kiedy
    > Idea moglaby obciazyc, tj. w ostatnim dniu platnosci? Podejrzewam, ze chyba
    > jeszcze nie?

    Transakcję usłyszysz, tyle że Lukas podaje tranakcje zgodnie z data
    księgowania, a nie data dokonania transakcji, więc pozostaje nasłuchiwać
    kwoty. Druga sprawa, to 2-3 dniowe opóźnienie. Idea obciąża karte dokładnie w
    dniu terminu płatności.

    > Dziale windykacji, czyli nie *22? To znowu dodatkowe koszty dla mnie :P

    Możesz zadzwonić pod *22 i operator, bądź sam zapyta, bądź Cię przełączy.
    Zreszta oni chyba mają bezpośredni podgląd do systemu.

    > Przyszlo mi jeszcze jedno do glowy - zdaje sie przy platnosci przelewem Idea
    > wysyla SMS przypominajacy o platnosci jakos dzien (?) przed terminem. Jesli
    > jest aktywne obciazenie KK, to chyba taki SMS nie powinien wyjsc?

    Ja nie dostawałem potwierdzeń SMS'em o fakcie obciążenia katy. Natomiast
    wysyłają SMS'a w momencie zarejestrowania zlecenia. Nie wiem czy to jest
    reguła, ale w każdym razie moja mama dostała takiego SMS'a kiedy wysłałem
    zlecenie obciążania mojej karty jej fakturami.

    Zależy jakiej wysokości masz rachunki za telefon, ale przyznam, że dla
    spokojności ducha ja bym profilaktycznie zapłacił. Niech komuś coś do głowy
    strzeli, wciągną Cię na jakąś listę i potem będziesz się musiał bujać z
    odkręcaniem i wyjaśnianiem całej sprawy. Chyba nie warto :^)

    Miłego dnia
    Tomek