  • Data: 2016-07-22 12:18:35
    Temat: Re: Ideabank lokaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA64D745BF46A1budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >Dokładnie.

    >Kojarzysz jakies reklamy lokat ideabanku?

    Cos mi chodzi po glowie, ze byly w TV. Ale moge sie mylic

    >No chyba ze mowa o mailingach.

    Tez reklama. Byc moze skuteczna.
    A moze policzyli, ze te pol % wiecej przyciaga klientow lepiej niz
    reklama.

    >A ile ci zaproponowali, ze zastanawiasz sie czy tyle maja?
    >Miliard? :)

    Nastepnym razem spytam ile tego kredytu i na jaki % :-)

    Tym niemniej jesli dzwonia i szukaja, to IMHO:
    -w planach maja pozyczenie lacznie grubszej kwoty, przeciez nie
    uruchamiaja machiny dla 100 tys.
    -maja nadmiar pieniedzy ...

    no wiec skad te pieniadze ?

    J.