  • Data: 2016-07-27 19:14:40
    Temat: Re: Ideabank lokaty
    Od: zaqu <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-27 o 18:11, p...@g...com pisze:

    > A co tak nagle ten bank tak zaszalal? Jeszcze 2 tygodnie temu nie bylo tam lokaty
    nawet na 2,5, kilka dni temu weszla GO na 2,75 i znow nowa na 3? Moze poczekac z 2-3
    tygodnie pojawi sie jakas na 5?
    > Trudno zrozumiec polityke lokat tego banku. Najpierw dlugo nic, pozniej nagle kazda
    oferta lepsza od poprzedniej. Weszlismy w okres wzrostu oprocentowania lokat??

    Im się zdarza, że końcówki miesiąca mają ciekawsze pod względem
    oprocentowania. Może ma to związek, że niektóre lokaty się kończą i żeby
    kasa nie odpłynęła to próbują coś zatrzymać. Na wszelki wypadek złożyłem
    wniosek, do poniedziałku mam czas, coś tam wrzucę.

    --
    Polecam Ci konto w Banku Millennium, banku wielokrotnie nagradzanym w
    rankingach jakości. Kliknij w link z kodem i otwórz konto. Są premie do