  • 1. Data: 2021-06-26 18:08:35
    Temat: IdeaBank / Pekao - aneksy umów - migracja do ST Pekao od 21.11.2021
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Po zalogowaniu w apce wyskoczyło powiadomienie o nowej wiadomości a na
    liście wiadomość bez tytułu i treści, nazwana tylko "alert". W niej
    PDF z aneksem.

    Zajrzałem więc do ST www - tu już czytelniej - od razu po zalogowaniu
    popup https://imageupload.io/i/28xaMCArNf

    ***
    Ważna informacja dla klientów indywidualnych
    W Centrum Informacji znajduje się Aneks do umów produktów, które dla
    Ciebie obsługujemy. Przed końcem 2021 roku będziemy mogli przenieść
    wszystkie Twoje produkty do systemów Banku Pekao S.A. z zachowaniem
    dotychczasowego numeru rachunku, o ile wyrazisz zgodę na zaproponowane
    przez nas warunki obsługi tych produktów.
    Na aneksowanie swoich umów masz czas do 8 sierpnia 2021 r.
    Umowy nieaneksowane zostaną wypowiedziane. Niniejszy proces nie
    dotyczy umów o terminowe lokaty oszczędnościowe, lokaty
    strukturyzowane, rachunki oszczędnościowe IKE oraz produkty kredytowe.
    ***

    Pod tym dwa linki:
    Poznaj Więcej szczegółów:
    https://www.pekao.com.pl/idea-bank/aneksowanie-umow.
    html

    Przejdź do aneksowania - w nowym oknie dalsze info
    https://imageupload.io/i/kJiZqejTG8

    ***
    Zawarcie Aneksu do umowy produktowej
    Załączony Aneks jest propozycją Banku w zakresie nowych warunków
    obsługi produktów, wchodzących w życie z dniem migracji do systemów
    Banku Pekao S.A. (nie wcześniej niż 21 listopada 2021 r.).

    Główne opłaty pozostają bez zmian, w tym 0 zł za Konto Idealne, 0 zł
    za kartę do konta, 0zł za 5 wypłat co miesiąc z obcych bankomatów w
    Polsce oraz wszystkie wpłaty i wypłaty gotówki w bankomatach i
    wpłatomatach Pekao S.A oraz wypłaty z wszystkich bankomatów za
    granicą.

    Akceptacja aneksu jest podstawą do przeniesienia obecnych umów
    produktowych do systemów Banku Pekao S.A. i korzystania z nich na
    zasadach określonych w załączonych dokumentach

    Aby zaakceptować Aneks należy użyć przycisku AKCEPTUJ, a następnie
    wprowadzić otrzymany kod SMS. Akceptacja Aneksu oznacza akceptację
    warunków określonych we wszystkich poniższych dokumentach:

    Regulamin rachunkow bankowych dla osob fizycznych i Komunikat dla
    Posiadaczy rachunkow
    https://www.ideabank.pl/uploads/anx/Regulamin_rachun
    kow_bankowych_dla_osob_fizycznych_i_Komunikat_dla_Po
    siadaczy_rachunkow.pdf

    Taryfa prowizji i opłat bankowych dla klientów detalicznych
    https://www.ideabank.pl/uploads/anx/Taryfa_prowizji_
    i_oplat.pdf

    Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej
    https://www.ideabank.pl/uploads/anx/Zasady_bezpieczn
    ego_korzystania_z_bankowosci_elektronicznej.pdf

    Moje ustawienia Pekao24
    https://www.ideabank.pl/uploads/anx/Moje_ustawienia_
    Pekao24.pdf

    Regulamin reklamacji
    https://www.ideabank.pl/uploads/anx/Regulamin_reklam
    acji.pdf

    Arkusz BFG dla deponentów
    https://www.ideabank.pl/uploads/anx/Arkusz_BFG_dla_d
    eponentow.pdf

    Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Aneksu
    https://www.ideabank.pl/uploads/anx/Wzor_oswiadczeni
    a_o_odstapieniu_od_Aneksu.pdf

    Skutkiem niezaakceptowania Aneksu do 8 sierpnia 2021 r. będzie
    wypowiedzenie przez Bank umów nim objętych. Wypowiedzenie zostanie
    doręczone pocztą.
    ***

    Ciekawe po co jest "oświadczenie o odstąpieniu od Aneksu"
    Będą wymuszać podpisanie jednego lub drugiego dokumentu? ;)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2021-06-28 13:28:25
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    WAM w

    > Skutkiem niezaakceptowania Aneksu do 8 sierpnia 2021 r. będzie
    > wypowiedzenie przez Bank umów nim objętych.
    [...]
    > Ciekawe po co jest "oświadczenie o odstąpieniu od Aneksu"

    Bo już można kliknąć REZYGNUJE?

    > Będą wymuszać podpisanie jednego lub drugiego dokumentu? ;)

    Słabo z czytaniem ze zrozumieniem... Nic nie klikniesz do 08.08.2021 to Ci
    wypowiedzą umowę!

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2021-06-28 13:39:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 26 czerwca 2021 o 18:09:22 UTC+2 WAM napisał(a):

    > Ciekawe po co jest "oświadczenie o odstąpieniu od Aneksu"
    Aneks podpisujesz na odległość, więc masz 2 tygodnie na rozmyślenie się i ew.
    odstąpienie od niego.
    Ale żeby odstąpić to najpierw musisz podpisać.

    > Będą wymuszać podpisanie jednego lub drugiego dokumentu? ;)
    A jak nie podpiszesz to to wypowiedzą umowę.
    I tak sam jeśli podpiszesz, a potem odstąpisz.
    Hmmm, a może zrobić taki numer, żeby podpisać przed 8 sierpnia - no bo w sumie tylko
    do 8 sierpnia podpisywać można, bardzo mądrze sobie wymyślili w wakacje - echh,
    pisowskie "złote dzieci" - ale chodzi o to, żeby podpisać w dniu, kiedy do 8 sierpnia
    zostaje mniej niż 2 tygodnie - a po 8 sierpnia odstąpić, ciekawe, jak sobie z tym
    poradzą ;>
    A u mnie jeszcze nic nie ma, lion's na koniec albo może zapomną? Cóż, zobaczymy.

  • 4. Data: 2021-06-28 14:51:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 28 Jun 2021 04:39:52 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Aneks podpisujesz na odległość, więc masz 2 tygodnie na rozmyślenie się i ew.
    odstąpienie od niego.
    >Ale żeby odstąpić to najpierw musisz podpisać.
    OK dzięki! Nie zajarzyłem, gorąco nad morzem :) Myślałem że to
    odstąpienie od podpisywania :) A ma być domyślne odstąpienie od
    podpisywania.

    BTW: Nic a nic nie ma o rachunku dz.g. W aneksie jest tylko nr
    rachunku nie związany z dz.g.

    WAM

  • 5. Data: 2021-06-28 17:07:50
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-28 o 14:51, WAM pisze:
    [...]

    W sprawie tego sms-a z banku PKO BP przysłanego mi sms-em w niedzielę.
    Przypomnienie o przedłużeniu za miesiąc polisy ubezpieczeniowej.
    Zadzwoniłam na infolinię. Pani z banku powiedziała mi, że nie widzi
    żadnych sms-ów wysłanych do mnie przez bank, ale infolinia dziala 24
    godziny na dobę. Tyle się dowiedziałam. Przedtem wypytała mnie o
    wszystko co możliwe (dane osobowe) i w co klikałam i czy w ogóle
    klikałam. Powiedziałam, że w nic nie klikałam.

    --
    animka

  • 6. Data: 2021-06-28 22:40:18
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 26 Jun 2021 18:08:35 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Po zalogowaniu w apce wyskoczyło powiadomienie o nowej wiadomości a na
    >liście wiadomość bez tytułu i treści, nazwana tylko "alert". W niej
    >PDF z aneksem.

    Dziś dostałem sms:
    ***
    UWAGA: w bankowosci internetowej Idea Cloud jest wazna informacja
    wymagajaca Twojej uwagi.
    ***

    i mail:

    ***
    Warszawa, 17.06.2021 r.

    Szanowni Państwo,
    Przygotowujemy się do przeniesienia obsługi Twoich finansów z systemów
    przeniesionych z Idea Banku S.A. do systemu informatycznego Banku
    Pekao S.A. Chcemy, aby ten proces był dla Ciebie jak najprostszy.
    Dlatego prosimy, abyś zalogował się do bankowości elektronicznej Idea
    Cloud i zaakceptował przygotowany dla Ciebie aneks do umowy
    produktowej. Proces aneksowania dotyczy obsługi umów dla klienta
    indywidualnego, nie dotyczy relacji po stronie firmowej.

    Ważne! Prosimy o akceptację aneksu do Twojej umowy zawartej z Idea
    Bank S.A., abyśmy mogli kontynuować obsługę Twoich produktów w
    systemach Pekao S.A. Brak akceptacji oznaczać będzie, że będziemy
    musieli je zamknąć. Przeczytaj ważne dla Ciebie informacje.

    Dlaczego to jest ważne i korzystne dla Ciebie?

    Akceptacja aneksu do umowy jest niezbędna, abyśmy mogli
    kontynuować obsługę Twoich rachunków po przeniesieniu całej przejętej
    z Idea Banku S.A. działalności do modelu operacyjnego Banku Pekao S.A.
    O dacie przeniesienia produktów poinformujemy Cię w dodatkowym
    komunikacie z wyprzedzeniem.
    Na akceptację aneksu do umowy masz czas do 8 sierpnia 2021 r.
    Najlepiej zrób to od razu, aby nie zapomnieć.
    Jeśli do dnia 8 sierpnia 2021 r. nie zaakceptujesz aneksu do umowy
    produktowej, to po tej dacie nie będziesz już mógł tego zrobić i
    wyślemy do Ciebie wypowiedzenie umów, a posiadane rachunki zostaną
    zamknięte przed końcem listopada 2021 r.
    Dla Twojej wygody w jednym aneksie zawarliśmy zmiany do kilku umów
    produktowych. Wystarczy jedna zgoda, by przyjąć zmiany do wszystkich
    objętych nim umów.
    Dla Twojej wygody każdy rachunek przenoszony do systemów
    informatycznych Banku Pekao S.A. zachowa swój dotychczasowy numer
    (tzw. IBAN lub NRB).
    Gdy zaakceptujesz aneks, wejdzie on w życie z dniem przeniesienia
    produktów do systemów Banku Pekao S.A. O faktycznej dacie
    przeniesienia obsługi poinformujemy Cię co najmniej 28 dni przed tą
    datą.
    Nie podlegają aneksowaniu umowy Terminowych Lokat
    Oszczędnościowych, Lokat Strukturyzowanych oraz kont oszczędnościowych
    IKE, których obsługa będzie kontynuowana w systemach Banku Pekao S.A.
    po migracji.
    Jeżeli posiadasz umowy Terminowych Lokat Oszczędnościowych, to
    brak podpisanego aneksu spowoduje również, że jakiekolwiek dyspozycje
    dotyczące tych lokat po dniu ich przeniesienia do systemów Banku Pekao
    S.A. będziesz mógł złożyć wyłącznie w oddziale Banku Pekao S.A.

    Co zapewnia Ci podpisanie aneksu?

    Konto Idealne z tym samym numerem rachunku
    Konto Idealne - pod taką nazwą będą prowadzone wszystkie
    przejęte z Idea Banku S.A. rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe w
    PLN, począwszy od dnia przeniesienia ich do systemów Banku Pekao S.A.
    Rachunek oszczędnościowy Dobry Zysk - taką nazwę otrzymają
    wszystkie rachunki oszczędnościowe przejęte z Idea Banku S.A. od dnia
    przeniesienia ich do systemów Banku Pekao S.A.
    Twoje rachunki przeniesiemy z tym samym numerem.
    Wiele opłat pozostanie bez zmian, w tym 0 zł za prowadzenie
    Konta Idealnego, za obsługę karty do konta, wpłaty i wypłaty gotówki
    kartą do konta w bankomatach i wpłatomatach Banku Pekao S.A., wypłaty
    gotówki z wszystkich bankomatów za granicą oraz za 5 wypłat gotówki z
    obcych bankomatów w Polsce. Niektóre opłaty wzrosną lub pojawią się
    nowe w związku z nowymi usługami - przykładowo: opłata za wypłatę
    gotówki w kasie banku, opłata za złożenie polecenia przelewu SWIFT do
    banków krajowych i za granicę czy opłata za przychodzące polecenie
    przelewu spoza krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
    Pełne zestawienie opłat związanych z nowymi produktami
    sprawdzisz w udostępnionej razem z aneksem Taryfie Prowizji i Opłat w
    Idea Cloud.

    Karta wielowalutowa Mastercard Debit FX1 do Konta Idealnego
    Jeśli posiadasz kartę do konta i zaakceptujesz ww. aneks
    dotyczący przeniesienia produktów do systemów Banku Pekao S.A.,
    otrzymasz do konta nową kartę wielowalutową Mastercard Debit FX z
    gwarancją niskich kursów walutowych dla transakcji dokonywanych za
    granicą.
    PIN oraz nową kartę wyślemy Ci przesyłką pocztową na Twój
    adres korespondencyjny. Sprawdź swój adres i jeśli uległ zmianie,
    zaktualizuj nam swoje dane w Idea Cloud do 25.09.2021 r.
    Jeśli nie posiadasz karty, będziesz mógł ją zamówić w usłudze
    bankowości elektronicznej Pekao24 po dniu przeniesienia Twoich
    produktów do systemów Banku Pekao S.A.

    Aplikacja PeoPay oraz bankowość internetowa Pekao24 do zarządzania
    Twoimi finansami2

    Od dnia migracji nie skorzystasz już z Idea Cloud - aby nadal
    korzystać z bankowości mobilnej, możesz otrzymać dostęp do nowoczesnej
    aplikacji PeoPay Banku Pekao S.A. (do pobrania z App Store lub Google
    Play). Udostępnimy Ci również możliwość zalogowania się do bankowości
    internetowej Pekao24, w której będziesz miał dostęp do swoich
    dotychczasowych produktów. Przed przeniesieniem usług poinformujemy
    Cię, jak aktywować usługę bankowości elektronicznej i zalogować się do
    niej.

    Rozwinięta sieć placówek Banku Pekao S.A. w całej Polsce

    Będziesz mógł korzystać z rozwiniętej sieci placówek oraz
    bankomatów i wpłatomatów Banku Pekao S.A. w całej Polsce - listę
    znajdziesz na stronie www.pekao.com.pl.

    Warto więc zawrzeć aneks, aby nie utracić swoich obecnych
    produktów!

    Jak zawrzeć aneks?

    KROK 1
    Zaloguj się na swoje konto w Idea Cloud.

    KROK 2
    Wejdź do Centrum Informacji (prawy górny róg - miejsce oznaczone
    kopertą), tam znajdziesz aneksy do Twoich umów. Wystawione dokumenty
    podpiszemy słowami: Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna.

    KROK 3
    Otwórz wiadomość ,,Aneks do umowy produktowej", zapoznaj się z jego
    treścią i załączonymi dokumentami, a następnie zaakceptuj aneks,
    wpisując kod znajdujący się w wiadomości SMS wysłanej na Twój numer
    telefonu i używając przycisku Akceptuj.

    KROK 4
    Gotowe! Twoje rachunki zostaną przeniesione do systemów Banku Pekao
    S.A., a Ty będziesz mógł odkrywać bogaty świat ofert i usług
    finansowych Banku Pekao S.A.

    Masz pytania?

    Wejdź na www.pekao.com.pl/idea-bank/aneksowanie-umow.

    Chętnie odpowiemy na Twoje pytania pod numerem: 22 101 10 10 (koszt
    połączenia wg taryfy operatora).
    Infolinia dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach
    9.00-17.00.

    Z pozdrowieniami
    zespół Banku Pekao S.A.

    1 Karta wielowalutowa to karta debetowa Mastercard Debit FX do Twojego
    Konta Idealnego. Gwarancja niskich kursów polega na tym, że karta
    rozliczy transakcje ze środków na rachunku w polskich złotych,
    bezpośrednio po kursie organizacji płatniczej Mastercard, bez
    dodatkowych prowizji banku za przewalutowanie i bez doliczania
    dodatkowej marży banku do kursu wymiany. Aby płatność została
    przewalutowana tylko po kursie Mastercard, nie akceptuj oferty
    przewalutowania na złote, którą możesz otrzymać w punkcie sprzedaży
    lub w bankomacie. Dzięki temu korzystasz z niskich kursów i nie
    ponosisz dodatkowych kosztów przewalutowania. Gwarancja nie obejmuje
    poziomu kursów Mastercard, które mogą wzrastać lub spadać.

    2 Aplikacja PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej
    Pekao24. Więcej informacji na pekao.com.pl.

    Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

    WAM