  • 11. Data: 2013-01-13 14:29:46
    Temat: Re: Idea-ping pong dzisiaj?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Damian News" napisał w wiadomości grup

    Witam,

    > luzik zalozyli, tyle ze dzisiaj
    > w 'nagrode' mozna sobie zalozyc drugiego ponga , jesli jest z czego
    > -----------------
    > mnie sie zalozyla z nowego wniosku, nie ma mozliwosci zalozenia drugiej,
    > okradli mnie na odsetki za 1 dzien i to jest jedyny fakt.
    > Potwierdza sie, ze wszystkie banki Czarneckiego bazuja na oszustwie.

    A nie jest tak że na założenie lokaty maja czas 1 dnia ?
    Wiem że przy 1 dniowych to głupie ale wydaje mi się że reklamacji nie
    uwzględnią.
    ----------------------------
    Nie ma czegos takiego w regulaminie, sa tylko podane graniczne godziny w
    ktorych lokata jest zakladana.

  • 12. Data: 2013-01-14 09:46:46
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 12-01-2013 12:09, Krzysztof pisze:
    > Jakos system nie chce zalozyc lokaty 1 dzien. Wniosek wisi nie zrealizowany.
    > W poprzednia sobote bylo bez problemu. Czyzby jakas proba naciagniecia
    > klientow i niezakladania w soboty?

    Dzisiaj to samo od rana, czekam jeszcze godzinkę i się desantuje stamtąd

  • 13. Data: 2013-01-14 14:41:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "boa" <a...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj to samo od rana, czekam jeszcze godzinkę i się desantuje stamtąd

    Mnie sie dzisiaj zalozyla, ale wniosek wrzucilem ok 0:30, to rano juz bylo.
    Cos mi sie wydaje, ze oni kombinuja jak nas wycyckac, zeby wyszlo im ponizej
    tych 6,5%.
    Cos mi sie wydaje, ze coraz wiecej nieprzychylnych postow rozlewa sie po
    internecie o calej grupie bankow Getina i nawet marketingowy belkot o
    Getin-up im juz nie pomoze, jak nie zmienia swojej polityki w stosunku do
    klienta.
    Standardowa oferta lokat Idea jest juz ponizej konkurencji i to sporo, takze
    nawet chwilowe promocje dorzucajace 0,25-0,5% nie wiele tu zmienia. Przy
    tych samych parametrach wole lokaty w innych bankach.

  • 14. Data: 2013-01-14 15:53:05
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-01-14 14:41, Krzysztof pisze:
> [...]
    > nawet chwilowe promocje dorzucajace 0,25-0,5% nie wiele tu zmienia. Przy
    > tych samych parametrach wole lokaty w innych bankach.

    dostalem na maila

    Szanowni Państwo

    W odpowiedzi na wiadomość na temat działania Lokaty PING PONG uprzejmie
    informuję, iż wyniku usterki wnioski o lokatę PING PONG z dnia
    12/01/2013 zostały opłacone i aktywowane w dniu 13/01/2013. Za
    opóźnienie przepraszamy. Do właściwego działu przekazano zgłoszenie by
    ustalono przyczynę i zostały podjęte odpowiednie środki zapobiegawcze w
    przyszłości.

    Uprzejmie informuję, iż w kwestii odpowiedniej korekty i naliczenia
    odsetek odpowiednie działania będą wykonane w najbliższych dniach.

  • 15. Data: 2013-01-14 17:27:11
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-14 14:41, Krzysztof pisze:
    > nawet marketingowy belkot o Getin-up im juz nie pomoze,

    Szczególnie, że w listopadzie zapowiadali start na grudzień... i coś im
    chyba nie wyszło ;)

  • 16. Data: 2013-01-14 17:30:34
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-14 17:27, osa pisze:

    > Szczególnie, że w listopadzie zapowiadali start na grudzień... i coś im
    > chyba nie wyszło ;)

    http://getinup.pl/

    Kilka dni temu adres nie dział... a dziś już tak ;) Żadnych konkretów,
    ale przynajmniej widać że jeszcze nie porzucili projektu ;)

  • 17. Data: 2013-01-14 17:33:08
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-14 17:30, osa pisze:

    > http://getinup.pl/
    >
    > Kilka dni temu adres nie dział... a dziś już tak ;) Żadnych konkretów,
    > ale przynajmniej widać że jeszcze nie porzucili projektu ;)

    Tutaj więcej informacji:
    http://www.getinbank.pl/produkt/konta-osobiste/242-k
    onto-getin-up,242p.html

  • 18. Data: 2013-01-14 17:46:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pawlin" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Uprzejmie informuję, iż w kwestii odpowiedniej korekty i naliczenia
    odsetek odpowiednie działania będą wykonane w najbliższych dniach.
    Ja zlozylem 13-01 nastepny wiosek o godz ok 0:30, takze ten z 12-01 u mnie
    sie nie wykonal- zwyczajnie zniknal

  • 19. Data: 2013-01-14 23:21:04
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "boa" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > klientow i niezakladania w soboty?

    Dzisiaj to samo od rana, czekam jeszcze godzinkę i się desantuje stamtąd
    ---------------------------------------
    Za sobote wksiegowali mi te odsetki (po zlozonej reklamacji)

  • 20. Data: 2013-01-15 07:53:49
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-01-14 23:21, Krzysztof pisze:

    > Za sobote wksiegowali mi te odsetki (po zlozonej reklamacji)

    u mnie na razie brak brakujących odsetek, pomimo pozytywnie rozpatrzonej
    reklamacji

    --
    pozdrawiam
    Marcin