  • Data: 2013-01-13 10:43:34
    Temat: Re: Idea-ping pong dzisiaj?
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > luzik zalozyli, tyle ze dzisiaj
    > w 'nagrode' mozna sobie zalozyc drugiego ponga , jesli jest z czego
    > -----------------
    > mnie sie zalozyla z nowego wniosku, nie ma mozliwosci zalozenia drugiej,
    > okradli mnie na odsetki za 1 dzien i to jest jedyny fakt.
    > Potwierdza sie, ze wszystkie banki Czarneckiego bazuja na oszustwie.

    A nie jest tak że na założenie lokaty maja czas 1 dnia ?
    Wiem że przy 1 dniowych to głupie ale wydaje mi się że reklamacji nie
    uwzględnią.

    Ja przelałem kasę na oszczędnościowe, nie było już gotówki aby system
    założył lokatę i w systemie mam teraz w oczekujących:
    Nazwa Lokata PING PONG
    Status Aktywna
    Odnawialność NIE
    Aktualne oprocentowanie 6.50 %