  • 11. Data: 2002-10-16 11:40:59
    Temat: Re: INVEST konto START
    Od: n...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > jednym slowem:
    > "nadaje sie" do uzytku jako pasywne
    > by kontrolowac sobie saldo na koncie
    >
    > z wlasnych obserwacji i doswiadczenia:
    > absolutnie neguje dostep aktywny ( na razie )
    >
    > --
    > Piotr W.
    > t...@p...onet.pl

    Witam,

    podobno wlasnie trwa modernizacja systemu,
    wiec moze cos ulegnie zmienie
    Czy Invest-Bank zrobi wszystko zeby pozyskac klienta?
    Wczoraj zalozylam konto informujac pracownika,
    ze zalezy mi _glownie_ na dostepie przez internet
    a dzisiaj, kiedy poszlam aktywowac juz ta usluge
    wspanialomyslnie poinformowal mnie, ze musze poczekac
    bo trwa modernizacja, o czym bank i On sam
    wiedza juz od pewnego czasu..
    Jednak jeszcze dzien wczesniej utrzymywal,
    ze aktywuja mi konto nazajutrz.
    Poza tym informacja jaka bank rozpowszechnia
    o Invest koncie start jest nieprawdziwa,
    gdyz konieczne jest zdeklarowanie kwoty wplat miesiecznych
    minimum 50 zl - nie jest to jakas astronomiczna suma,
    ale nie zmienia faktu o prowadzeniu falszywej reklamy.

    Zastanawiam sie co jeszcze mnie czeka..

  • 12. Data: 2002-10-16 15:47:16
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy w invest konto start
    > potrzebne sa miesieczne wplaty?

    Nie sa potrzebne

    > Pisza, ze nie ma koniecznosci deklarowania miesiecznych wplat,
    > ale czy oznacza to,
    > ze mozna zalozyc takie konto nie dysponujac stalymi dochodami?

    tak mozna

    > Czy ktos korzysta i potrafi ocenic usluge
    > system bankowosci elektronicznej w invest bank?

    Powiem tak, jak dla mnie ktory przywyczail sie do Inteligo, mBnaku itp. to
    poziom SBE jest mizerny, wrecz zenujacy.
    TRo wszystko za jedyne 2zl/mc za prowadzenie konta i 1zl.mc za SBE, przelewy
    po 3zł w placowce lub 0.50zl przez SBE

    Taka mala uwaga, jezeli chcesz zlecic przelew przez SBE i zalezy Tobie aby
    wyszedl tego samego dnia to zlec go najpozniej do godziny 4 rano danego dnia
    roboczego, bo inaczej przelew pojdzie op jeden dzien pozniej. Najlepiej
    przelewy zlecac dzien wczesniej. Pamietaj aby zostawic 50gr na przelew bo
    system nie blokuje kasy na poczet prowizji i potem przelew ci odrzuca.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2002-10-16 22:04:35
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > przelewy zlecac dzien wczesniej. Pamietaj aby zostawic 50gr na przelew bo
    > system nie blokuje kasy na poczet prowizji i potem przelew ci odrzuca.

    Dziekuje, dobrze o tym wiedziec
    i nie sprawdzac na wlasnych bledach :-)

  • 14. Data: 2002-10-22 11:35:49
    Od: n...@p...onet.pl

    > jednym slowem:
    > "nadaje sie" do uzytku jako pasywne
    > by kontrolowac sobie saldo na koncie
    >
    > z wlasnych obserwacji i doswiadczenia:
    > absolutnie neguje dostep aktywny ( na razie )

    - dlaczego?