    From: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INVEST konto START
    Date: Wed, 16 Oct 2002 17:47:16 +0200

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6a6a.000006f4.3daab637@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    > czy w invest konto start
    > potrzebne sa miesieczne wplaty?

    Nie sa potrzebne

    > Pisza, ze nie ma koniecznosci deklarowania miesiecznych wplat,
    > ale czy oznacza to,
    > ze mozna zalozyc takie konto nie dysponujac stalymi dochodami?

    tak mozna

    > Czy ktos korzysta i potrafi ocenic usluge
    > system bankowosci elektronicznej w invest bank?

    Powiem tak, jak dla mnie ktory przywyczail sie do Inteligo, mBnaku itp. to
    poziom SBE jest mizerny, wrecz zenujacy.
    TRo wszystko za jedyne 2zl/mc za prowadzenie konta i 1zl.mc za SBE, przelewy
    po 3zł w placowce lub 0.50zl przez SBE

    Taka mala uwaga, jezeli chcesz zlecic przelew przez SBE i zalezy Tobie aby
    wyszedl tego samego dnia to zlec go najpozniej do godziny 4 rano danego dnia
    roboczego, bo inaczej przelew pojdzie op jeden dzien pozniej. Najlepiej
    przelewy zlecac dzien wczesniej. Pamietaj aby zostawic 50gr na przelew bo
    system nie blokuje kasy na poczet prowizji i potem przelew ci odrzuca.