eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING mnie obrabia › Re: ING mnie obrabia
  • X-Received: by 10.157.51.145 with SMTP id u17mr550740otc.7.1513443946881; Sat, 16 Dec
    2017 09:05:46 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.51.145 with SMTP id u17mr550740otc.7.1513443946881; Sat, 16 Dec
    2017 09:05:46 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!i6no263303itb.0!news-out.google.com!b73ni921ita.
    0!nntp.google.com!i6no263300itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googleg
    roups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 16 Dec 2017 09:05:46 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5a351745$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=5.172.255.212;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 5.172.255.212
    References: <d...@g...com>
    <4...@g...com>
    <5a351745$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: ING mnie obrabia
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Sat, 16 Dec 2017 17:05:46 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Body-CRC: 34048806
    X-Received-Bytes: 2068
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:634705
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 13:53:27 UTC+1 użytkownik cef napisał:
    > No ale co niby jest nie tak?
    To, że OP prosiła o zamknięcie wszystkiego.
    I albo o czymś zapomniała, albo tego nie zrobili, albo mają tak zwalony system, że te
    dane, których przechowywania wymaga prawo, nie pozwalają założyć konta przelewem,
    jeśli kiedykolwiek już się klientem było.
    Dlatego też pisałem, by najpierw dokładnie się dowiedzieć, co przeszkadza.
    Niekoniecznie jest wina banku.
    Ale forma reklamacji jest skuteczniejsza w dochodzeniu do prawdy niż czat - co nie
    znaczy, że w 100% skuteczna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1