    Subject: Re: ING mnie obrabia
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 16 Dec 2017 13:53:25 +0100

    > Albo coś zostało albo nie wykonali dyspozycji.
    > Pierwsze miałem ostatnio w eurobanku - po zamknięciu KK została bankowość
    elektroniczna i uniemożliwiała założenie konta przelewem, musiałem zamknąć w
    oddziale.
    > Drugie miała żona w nest - zamknęli konto, ale można było dalej się logować do
    "pustego" ST, choć umowa ramowa powinna zostać rozwiązana wraz z zamknięciem
    ostatniej usługi. Po reklamacji nie można się już logować, czekamy na odpowiedź
    listowną (na razie był tylko sms że odpowiedzieli).
    > Dowiedz się więc dokładnie, co tam jeszcze zostało i albo zamknij albo reklamacja
    (z pogrożeniem Rzecznikiem Finansowym, pomaga ;)

    No ale co niby jest nie tak?
    Przecież nawet jak rachunek jest kompletnie zamknięty, to bank przecież
    nie usuwa bezpowrotnie tych danych (od razu).
    I normalnie musi mieć w te dane co najmniej wgląd.
    Przyjdzie jakaś policja czy inna sprawa wymagająca dostępu do tych danych,
    to musi być ileś lat przechowywane (nie przetwarzane choć pewnie do celów
    utrzymania danych to sie jakoś inaczej nazywa)