  • 21. Data: 2004-05-06 11:29:18
    Temat: Re: [ING] karty przedpłacone
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@W...nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c7d6bj$lbs$1@news.onet.pl...

    > Jednak bank twierdzi inaczej. I o to mi chodzi.

    masz takie twierdzenie banku na pismie ? To co panienki opowiadaja to inna
    bajka.

    > Ale TP nie wmawia mi, że to mój rachunek i że mam przelewać wpisując w
    > danych odbiorcy moje dane. Jasno powiedziane jest, że rachunki należą do

    a kto ci mowi ze przelewajac na przedplacona masz podawac swoje dane ?
    Zwlaszcza ze sa przedplacone bez imienia i nazwiska i bank zacheca ludzi do
    stosowania ich jako prezentow a wiec wlasciciel karty mozne nawet nie
    wiedziec kto zakladal konto...
    Liczy sie tylko numer rachunku.

    > TP i przelewa się na rzecz TP. W ogóle sprawa z TP niewiele ma wspólnego
    > ze sprawą rachunków przypisanych do poszczególnych kart przedpłaconych ING

    Mysle ze podobna. Ale za to sprawa kart kredytowych jest identyczna. Nikt
    nie podpisuje umowy o konto a konto do karty jest prowadzone.

    D.

  • 22. Data: 2004-05-06 11:35:02
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Dave wrote:
    [...]

    > Mysle ze podobna. Ale za to sprawa kart kredytowych jest identyczna. Nikt
    > nie podpisuje umowy o konto a konto do karty jest prowadzone.

    Znowu się wtrącę. Ja na KK bzwbk mam wpłacać na rzecz Centrum Kart BZWBK
    (nie swoje!) A do prowadzenia rachunku na rzecz CK BZWBK, wubek nie musi
    mieć chyba umowy ze mną? Więc sprawa nie jest identyczna.

    KJ

  • 23. Data: 2004-05-06 11:37:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Dave napisał:

    > masz takie twierdzenie banku na pismie ? To co panienki opowiadaja to inna
    > bajka.

    > a kto ci mowi ze przelewajac na przedplacona masz podawac swoje dane ?

    Bank. Obojętnie, jak bym go nie spytał.

    > Zwlaszcza ze sa przedplacone bez imienia i nazwiska i bank zacheca ludzi do
    > stosowania ich jako prezentow a wiec wlasciciel karty mozne nawet nie
    > wiedziec kto zakladal konto...
    > Liczy sie tylko numer rachunku.

    Podarunkowe to tylko jeden z dostępnych rodzajów kart przedpłaconych.
    I nie masz racji w kwestii tego, że obdarowany nie musi znać danych
    kupującego kartę:
    http://www.ing.pl/_itemserver/BSK/Maestro%20Podarunk
    owa%20Obdarowany.pdf

    > Mysle ze podobna. Ale za to sprawa kart kredytowych jest identyczna. Nikt
    > nie podpisuje umowy o konto a konto do karty jest prowadzone.

    Co do kart kredytowych, to owszem - sprawa jest podobna. Nie znam jednak
    zapisów regulaminów i umów KK. Nie ma tam żadnych adnotacji, że bank w
    okresie ważności karty prowadzi dla klienta rachunek o danym numerze -
    lub coś podobnie brzmiącego ?

  • 24. Data: 2004-05-06 12:19:31
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@W...nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c7d810$jmk$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zapisów regulaminów i umów KK. Nie ma tam żadnych adnotacji, że bank w
    > okresie ważności karty prowadzi dla klienta rachunek o danym numerze -

    nie ma mowy o prowadzeniu rachunku choc rachunek do karty jest prowadzony.

    D.

  • 25. Data: 2004-05-06 12:55:28
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:
    > Powiem tak. Takimi pierdołami nie chce mi się zajmować, są w PTK sprawy
    > ważniejsze. :-)

    Czyżby znowu zaspamowali Ci telefon?

    K.

  • 26. Data: 2004-05-06 13:04:28
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 6 May 2004 10:01:45 +0200, Glenn napisał(a):

    > Mnie się wyświetlają.

    Taa :)

    > Ale za to chętnie bym się dowiedziała dlaczego SMSy z mboxa od 2 dni nie
    > mi chcą "się wysyłać" poza Ideę

    Ech... pewnie znowu coś zmaścili :-/

    > i dlaczego stronka www Idei tak często zalicza pady, hę ;-)))) ?

    Cóż, widocznie korzystają uparcie z usług dziadowskiej firmy: za słabe
    łącza, za słaba baza serwerowa, niewłaściwa technologia, mnóstwo innych
    potencjalnych powodów. Nikomu nie wmówią że to przez "ogromny ruch" - taki
    onet obsługuje kilkadziesiąt razy więcej klientów i jakoś wszystko chodzi
    bez zarzutu...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 27. Data: 2004-05-06 13:14:14
    Od: <j...@p...onet.pl>

> [...]
    do
    > stosowania ich jako prezentow a wiec wlasciciel karty mozne nawet nie

    osobnik będący "biorcą" karty, takiej właśnie sprezentowanej, skąd ma
    wiedzieć na jaki rk wpłacić?
    czy wystarczy gdziekolwiek w ING oddziale podać karte i "doładować" gotówką?
    czy też w prezencie z kartą _musi_ dostać nr rachunku i robi przelew/wpłatę?

    zbyszko janke

  • 28. Data: 2004-05-06 13:27:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik j...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > czy też w prezencie z kartą _musi_ dostać nr rachunku i robi przelew/wpłatę?

    Osoba taka musi podpisać umowę. W umowie będzie numer.

  • 29. Data: 2004-05-06 13:30:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Znowu się wtrącę. Ja na KK bzwbk mam wpłacać na rzecz Centrum Kart BZWBK
    > (nie swoje!) A do prowadzenia rachunku na rzecz CK BZWBK, wubek nie musi
    > mieć chyba umowy ze mną? Więc sprawa nie jest identyczna.

    I tu jest sprawa postawiona jasno. Rachunek nie należy do klienta,
    wpłaca się na rzecz banku. Nikt tutaj nikomu nie wmawia 'tak jakby'
    umowy o prowadzenie rachunku.

  • 30. Data: 2004-05-06 13:59:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Znowu się wtrącę. Ja na KK bzwbk mam wpłacać na rzecz Centrum Kart BZWBK
    > (nie swoje!) A do prowadzenia rachunku na rzecz CK BZWBK, wubek nie musi
    > mieć chyba umowy ze mną? Więc sprawa nie jest identyczna.

    Ale tu oddajesz bankowi jego pieniądze,
    a przy przedpłaconej nie korzystasz z pieniędzy banku, tylko swoich.
    Więc dla mnie jest logiczne, że podaję dane właściciela karty.