  • 1. Data: 2004-05-05 21:17:29
    Temat: BPH - IE oraz Mozilla - bankowość internetowa
    Od: Jendreck <"jndrk[wywal_to]"@gazeta.pl>

    Zalogowałem się na stronę BPH pod IE, pokazało, że chce mi uruchomić
    obiekt o takiej a takiej nazwie (dokładnie nie pamiętam), ale sądząc z
    nazwy to chodziło o podpis. Obiekt był podpisany prze BPH, kliknąłem
    zainstalowało się, działa jest OK.
    Robię to samo pod Mozillą 1.6, tzn. po zalogowaniu pokazuje mi okienko, że
    wygasł mój podpis elektroniczny i czy zainstalować, po kliknięciu na zgodę
    kicha, Mozilla się wysypuje. Jak sobie z tym poradzić pod Mozillą ?

    --
    Pozdrowienia
    Jendreck

  • 2. Data: 2004-05-05 22:01:12
    Temat: Re: BPH - IE oraz Mozilla - bankowość internetowa
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-05 23:17, Użytkownik Jendreck napisał:
    > Robię to samo pod Mozillą 1.6, tzn. po zalogowaniu pokazuje mi okienko, że
    > wygasł mój podpis elektroniczny i czy zainstalować, po kliknięciu na zgodę
    > kicha, Mozilla się wysypuje. Jak sobie z tym poradzić pod Mozillą ?

    Bo Mozilla 1.6 jest skopana (ta z mozillapl.org), zainstaluj sobie 1.5
    i będzie działać ;)

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2004-05-06 06:02:57
    Od: Jendreck <"jndrk[wywal_to]"@gazeta.pl>

    On Thu, 06 May 2004 00:01:12 +0200, Marcin Nowakowski wrote:

    > Bo Mozilla 1.6 jest skopana (ta z mozillapl.org), zainstaluj sobie 1.5
    > i będzie działać ;)

    A może wystarczy jakieś pliki z poprzedniej wersji podmienić ?

    --
    Pozdrowienia
    Jendreck

  • 4. Data: 2004-05-06 06:24:09
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Bo Mozilla 1.6 jest skopana (ta z mozillapl.org), zainstaluj sobie 1.5 i
    > będzie działać ;)
    >
    > Pozdrawiam.

    w ogole instalowanie czegokolwiek z http://www.mozillapl.org jest
    zdeczko zlym pomyslem, jednak polecam oryginalne wersje z
    http://www.mozilla.org

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 5. Data: 2004-05-06 08:55:55
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik GideoN napisał:

    > w ogole instalowanie czegokolwiek z http://www.mozillapl.org jest
    > zdeczko zlym pomyslem, jednak polecam oryginalne wersje z
    > http://www.mozilla.org

    Mozesz to rozwinac? Ciagne z mpl.org rozne wersje od dawna i jakos
    problemow nie mam.

    Bartol

  • 6. Data: 2004-05-06 18:59:05
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Dnia czw, 06 maj 2004 at 06:24 GMT,
    GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisał(a):
    > w ogole instalowanie czegokolwiek z http://www.mozillapl.org jest
    > zdeczko zlym pomyslem, jednak polecam oryginalne wersje z
    > http://www.mozilla.org

    Bzdury - ja tam wolę komplet z mozillapl (ukłony za włozony trud) jakby
    jeszcze skórkę IE dokładali :(

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 7. Data: 2004-05-06 19:11:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-06 08:02, Użytkownik Jendreck napisał:
    > A może wystarczy jakieś pliki z poprzedniej wersji podmienić ?

    Tego nie wiem:) W każdym razie ogólnie 1.6 była walnięta (nie tylko ta
    z mpl). Jak chcesz, mogę Ci te komponenty do podpisywania gdzieś wystawić.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2004-05-07 13:09:40
    Od: Jendreck <"jndrk[wywal_to]"@gazeta.pl>

    On Thu, 06 May 2004 21:11:14 +0200, Marcin Nowakowski wrote:

    > Tego nie wiem:) W każdym razie ogólnie 1.6 była walnięta (nie tylko ta
    > z mpl). Jak chcesz, mogę Ci te komponenty do podpisywania gdzieś wystawić.
    > Pozdrawiam.

    Dzięki za chęć pomocy, ale pogodziłem się już jakoś z tym, że 1.6 to kicha
    (już po jej zainstalowaniu coś tam podmieniałem z poprzedniej wersji, żeby
    w ogóle wejść na stronę BPH) i używam IE. Może jakoś dożyję do kolejnej
    poprawionej mam nadzieję wersji Mozilli, oby szybko. Poza tym wydaje mi
    się, że jeśli chodzi o wczytywanie stron np. widać to na Onecie to 1.6
    jest szybsze od IE 6.

    --
    Pozdrowienia
    Jendreck

  • 9. Data: 2004-05-09 19:09:55
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-07 15:09, Użytkownik Jendreck napisał:
    > Dzięki za chęć pomocy, ale pogodziłem się już jakoś z tym, że 1.6 to kicha
    > (już po jej zainstalowaniu coś tam podmieniałem z poprzedniej wersji, żeby

    Hm, ale mogę Ci podesłać dwa pliki "komponentu" i sez@m zacznie ładnie
    działać z 1.6

    > w ogóle wejść na stronę BPH) i używam IE. Może jakoś dożyję do kolejnej
    > poprawionej mam nadzieję wersji Mozilli, oby szybko.

    1.7 już jest, tyle że nie w naszym języku ;)

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2004-05-11 07:40:47
    Od: c...@p...onet.pl

    witam!