    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [ING] karty przedpłacone
    Date: Thu, 6 May 2004 13:04:28 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 6 May 2004 10:01:45 +0200, Glenn napisał(a):

    > Mnie się wyświetlają.

    Taa :)

    > Ale za to chętnie bym się dowiedziała dlaczego SMSy z mboxa od 2 dni nie
    > mi chcą "się wysyłać" poza Ideę

    Ech... pewnie znowu coś zmaścili :-/

    > i dlaczego stronka www Idei tak często zalicza pady, hę ;-)))) ?

    Cóż, widocznie korzystają uparcie z usług dziadowskiej firmy: za słabe
    łącza, za słaba baza serwerowa, niewłaściwa technologia, mnóstwo innych
    potencjalnych powodów. Nikomu nie wmówią że to przez "ogromny ruch" - taki
    onet obsługuje kilkadziesiąt razy więcej klientów i jakoś wszystko chodzi
    bez zarzutu...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki