  • 11. Data: 2003-03-22 12:32:50
    Temat: Re: ING i Visa Electron
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    > Raczej nie - juz niedlugo wchodzi w zycie ustawa o EIP :)
    O czym ona?

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wojna atomowa - marzeniem milionów! Podziękuj Bushowi.

  • 12. Data: 2003-03-22 13:40:36
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "MaDeR" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

    > O czym ona?

    O elektronicznych instrumentach platniczych

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2003-03-24 02:10:13
    Od: Krystek <k...@s...pl>

    > PINowanie zależy od POSa i od karty
    > Za jakiś czas wszędzie będziesz PINował:-(

    Hmmm. Szczerze powiedziawszy to jedynie raz musiałem wprowadzić PIN z
    klawiaturki podczas zakupów w sklepie. Mam Maestro a to Maestro przecież
    promuje na swoich ulotkach PIN-owanie w sklepach. Dziwi mnie więc fakt,
    że mimo obecności w punktach handlowych POS-ów z naklejkami "autoryzuj
    PIN-eim" sprzedawcy wciąż domagają się składania podpisów. Za każdym
    razem podpisuję wydruki z terminali i rachunki. Niewiele się zmienia w
    kwestii autoryzacji...

    K.

  • 14. Data: 2003-03-24 09:22:27
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Krystek" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PIN-eim" sprzedawcy wciąż domagają się składania podpisów. Za każdym
    > razem podpisuję wydruki z terminali i rachunki. Niewiele się zmienia w

    AFAIK to jeszcze zalezy od banku. Zwroc uwage, ze na naklejkach przy napisie
    PIN jest gwiazdka i napisane, ze tylko niektore karty.
    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 15. Data: 2003-03-27 08:57:46
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > AFAIK to jeszcze zalezy od banku. Zwroc uwage, ze na naklejkach przy
    napisie
    > PIN jest gwiazdka i napisane, ze tylko niektore karty.

    A jak kupuje na Słowacji, Czechach czy Węgrzech to chcą PIN i podpis???