  • 1. Data: 2003-03-20 09:18:28
    Temat: Jest juz TOiP Millenet'u !!!
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    Data: 17-03-2003

    Miesieczny abonament - 2 zl

    Platnosc za rachunki:
    zdefiniowanie/modyfikacja rachunku - 0 zl
    realizacja platnosci - 0,5 zl

    Przelewy miedzy rachunkami w Millennium:
    przelewy jednorazowe - 0 zl

    Przelewy miedzybankowe:
    przelewy jednorazowe - 0,5 zl

    Nie ma wyszczegolnionych zlecen stalych dla Millenetu, wiec nie wiadomo,
    czy jest 0 zl za definicje i 2 zl za realizacje, jak w innych przypadkach,
    czy jeszcze nie okreslili.
    Podobnie za przelew zagraniczny - czy jest 0,5% za poleceniewyplaty
    za granice (min. 10, max 100 zl za kazda dyspozycje), czy tez jeszcze nie
    ma w cenniku.

    UWAGA! W okresie od 3 marca 2003 do 15 czerwca 2003 za dostep do
    Millenetu, przelewy miedzybankowe, za realizacje stalych zlecen oraz
    platnosci za rachunki nie bedzie pobierana zadna oplata.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2003-03-20 09:45:37
    Temat: Re: Jest juz TOiP Millenet'u !!!
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> napisal w wiadomosci
    and.pl...
    > Data: 17-03-2003
    >
    > Miesieczny abonament - 2 zl

    > Platnosc za rachunki:
    > zdefiniowanie/modyfikacja rachunku - 0 zl
    > realizacja platnosci - 0,5 zl

    A co to jest?
    Rachunkow zdefiniowanych w oddziale czy bankolinii nie widac w internecie,
    chociaz widac je w bankomacie. Rachunkow zdefiniowanych w internecie nie
    widac w bankomacie...;-))
    W Millenet nie ma takiej pozycji w menu jak "Platnosc za rachunki"
    Aaale o so chooziii??

    > Przelewy miedzy rachunkami w Millennium:
    > przelewy jednorazowe - 0 zl
    >
    > Przelewy miedzybankowe:
    > przelewy jednorazowe - 0,5 zl

    No, to w sumie rozsadne koszty.
    Przy takiej TOiP i po ostatniej obnizce oprocentowania w Inteligo to
    Millennium staje sie tansze w eksploatacji niz Inteligo (jesli sie ma konto
    do uzywania a nie do kolekcji...;-)

    Szkoda, ze Millenet nie ma pelnej funkcjonalnosci bankolinii, mozna by
    wybrac forme kontaktu.
    A tak np. w Millenecie mozna przelac srodki z Unikonta na Millennium Plus
    14D, ale w druga strone to tylko oddzial lub bankolinia...;-)

    No i poziom zabezpieczen jakis taki.... sredni

    > Nie ma wyszczegolnionych zlecen stalych dla Millenetu, wiec nie wiadomo,
    > czy jest 0 zl za definicje i 2 zl za realizacje, jak w innych przypadkach,
    > czy jeszcze nie okreslili.

    Znowu pewnie zamieszanie z nazwami - to co jest w Millenecie to raczej
    przelewy cylkiczne niz zlecenia stale. Jesli tak to zapewne po 0,50zl...

    > Podobnie za przelew zagraniczny - czy jest 0,5% za poleceniewyplaty
    > za granice (min. 10, max 100 zl za kazda dyspozycje), czy tez jeszcze nie
    > ma w cenniku.

    Po przyjeciu kazdego polecenia przelewu dostajesz w Millenecie komunikat, ze
    "zostanie zrealizowane zgodnie z regulaminem Millennium" wiec zapewne jest
    tak jak piszesz - skoro nie ma oddzielnej stawki dla Millenetu to obowiazuje
    podstawowa.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2003-03-20 13:10:47
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <
    > No i poziom zabezpieczen jakis taki.... sredni (......)

    juz ich tak nie chwal :-))
    ja tam twardo twierdze ze zabezpieczenia maja oczko lepsze od dna jakim jest
    citionline i bede utrzymywal stan ok 500 zl dopoki nie zlikwiduje
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-03-20 13:47:38
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
> [...]

    > Millenetu, przelewy miedzybankowe, za realizacje stalych zlecen oraz
    > platnosci za rachunki nie bedzie pobierana zadna oplata.

    No i to by bylo dla mnie na tyle ;-)))

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2003-03-20 13:59:16
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisal w
    wiadomosci news:b5cgtl$ocq$1@news.polbox.pl...

    > No i to by bylo dla mnie na tyle ;-)))

    dla mnie chyba tez :) ale w spadku zostanie VE - mam nadzieje ze uda mi sie
    zuzyc do jakis testow na wojazach :)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-03-20 15:16:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"

    > dla mnie chyba tez :) ale w spadku zostanie VE - mam nadzieje ze uda mi
    sie
    > zuzyc do jakis testow na wojazach :)

    dlatego m.in tak dlugo trzymalem, ze na wyjazdy jest to dobra karta
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-03-20 15:21:02
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "JaKi"

    > sie
    >
    > dlatego m.in tak dlugo trzymalem, ze na wyjazdy jest to dobra karta

    Niestety, od jakiegos miesiaca kursy walut staly sie o wiele mniej
    atrakcyjne. Porownywalne z Bankiem GBG w Katowicach wzrosly o prawie 10%.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 8. Data: 2003-03-20 15:25:27
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "JaKi"

    > sie
    >
    > dlatego m.in tak dlugo trzymalem, ze na wyjazdy jest to dobra karta

    A teraz jak już Multi zmieniło prowizję za wypłaty za granicą na 10 zł
    stałej opłaty - to w tym roku nie będę się bawił w żadne dodatkowe karty.
    Ten raz czy dwa jak wypłacę za 10 zł to już nie jest majątek.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 9. Data: 2003-03-20 15:40:22
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Niestety, od jakiegos miesiaca kursy walut staly sie o wiele mniej
    > atrakcyjne. Porownywalne z Bankiem GBG w Katowicach wzrosly o prawie 10%.

    Kursy są super. Kilka dni temu za 250 UAH wzięli 188 PLZ +3,5. Wymieniając
    Euro miałem o wiele wiele gorsze przeliczniki.
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 10. Data: 2003-03-20 15:43:23
    Od: "Marcin Szplit" <M...@n...kielce.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał w
    wiadomości news:b5cmlf$55d$1@news.polbox.pl...
> [...]
    > stałej opłaty - to w tym roku nie będę się bawił w żadne dodatkowe karty.
    > Ten raz czy dwa jak wypłacę za 10 zł to już nie jest majątek.

    To jak to wkońcu jest z tą prowizją? Na www taka stawka jest ale dla karty
    kredytowej. Dla debetówek cały czas jest 3% min. 4 zł. Poza tym BRE Bank
    (jak wynika z mojego doświadczenia) ma dość parszywe kursy.
    Pozdr.
    Marcin