  • 1. Data: 2003-03-20 09:25:01
    Temat: Re: ych - nikt nie pisze - a tu wojna...
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

    > No nie wiem, ja tam siedze caly czas na onet + gazeta.pl...

    I żebyś Ty nie wiedział jak ta grupa się nazywa i jaką tematykę porusza?
    Litości.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 2. Data: 2003-03-20 09:25:13
    Temat: ych - nikt nie pisze - a tu wojna...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    No nie wiem, ja tam siedze caly czas na onet + gazeta.pl...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-03-20 09:46:09
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w
    wiadomości news:0t3e7988cbi2694n3e8%sal@hell.pl...

    > I żebyś Ty nie wiedział jak ta grupa się nazywa i jaką tematykę porusza?
    > Litości.

    No cóż ale wpływ będzie większy lub mniejszy na sektor

    --
    radar
    (...) Wysyłanie samych reklam lub ofert z reguły przynosi odwrotny skutek,

  • 4. Data: 2003-03-20 10:11:49
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    radar <_sara_@_post.pl_> wrote:

    > No cóż ale wpływ będzie większy lub mniejszy na sektor

    A widziałeś coś na ten temat w pierwszym artykule?
    Bo ja nie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-03-20 10:14:38
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    /me obserwujący bacznie kurs euro (a Kołodkę, to niech #@$#@%$#%)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-03-20 11:57:48
    Od: "radar" <_sara_@_post.pl_>

    W 3t3e79947ai346fn3e8%s...@h...pl, Przemysław Maciuszko
    <s...@m...hell.pl> wyklikałeś(aś):

    > /me obserwujący bacznie kurs euro (a Kołodkę, to niech #@$#@%$#%)

    kurs euro już mnie wali (kupowałem po 3,30 do kredytu), spokojnie zajmuję
    się pracą ;-)

  • 7. Data: 2003-03-20 12:54:29
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@u...com.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > I żebyś Ty nie wiedział jak ta grupa się nazywa i jaką tematykę porusza?
    > Litości.

    Przyłączam się do uwagi mojego imiennika. Tak ze 2 lata temu większość
    ruchu na grupie generował niejaki Potr J. Ochwał. Pisał na ogól na
    temat, ale jak raz palnął z głupia frant, że w radiu usłyszał właśnie
    jak ktoś z całą stanowczością stwierdził, że liczba pi równa się
    dokładnie 3,14 i napisał o tym na pbb, to wrzuciłem go do filtra i po
    ptokach... To jest IMHO właściwe rozwiązanie.

    Przemek

  • 8. Data: 2003-03-20 13:30:58
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Przemyslaw Kowalik napisał(a):

> [...]
    > dokładnie 3,14 i napisał o tym na pbb, to wrzuciłem go do filtra i po
    > ptokach... To jest IMHO właściwe rozwiązanie.
    pjo juz jest ucywilizowany, na ebankach i kartach ladnie zaznacza
    kazdy post nie na temat piszac "ot" w temacie
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 9. Data: 2003-03-20 15:37:12
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...pl>

    Aż strach się bać!

    Ale wiesz, jak ktoś jest stałym bywalcem na danej grupie i rzuci jakąś
    oftopiczną uwagę, to bez przesady, ma z drobną uwagą zaraz zasuwać na
    .soc.polityka, gdzie nikogo nie zna i pewnie nie chciałby poznawać? Nie
    bądźmy tacy rygorystyczni, bez przesady, przecież nawet urzędnicy w banku
    czasem przymykają oko na posunięcia mało regulaminowe (np. mnie zdziwiło, że
    podpisałem wniosek kredytowy za moją mamę i zaproponowała to miła pani w
    banku "co pan będzie jeździł tyle, przecież wszytkie papiery są w porządku")
    T.

  • 10. Data: 2003-03-20 15:56:50
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Tomasz Nowicki <t...@p...pl> wrote:

    > Ale wiesz, jak ktoś jest stałym bywalcem na danej grupie i rzuci jakąś
    > oftopiczną uwagę, to bez przesady, ma z drobną uwagą zaraz zasuwać na

    Wlasnie. Bez przesady. Po to grupa ma nazwe, tematyka i zasady.
    A z tematu "wojna" by wyszedl znowu jakis tasiemiec.

    > .soc.polityka, gdzie nikogo nie zna i pewnie nie chciałby poznawać? Nie

    To niech wymieni poglady z kolegami/kolezankami z pracy.

    --
    Przemysław Maciuszko