  • 1. Data: 2003-03-20 11:04:41
    Temat: ING i Visa Electron
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Pare miesiecy temu zrezygnowalem z Maestro bo trzeba bylo ja wszedzie
    autoryzowac PINem. Do tej pory uzywalem Visy Electron i pisalem
    dlugopisem. Nagle w ciagu dwoch dni musialem dwa razy autoryzowac ja
    PINem i to raz w ten dziwny sposob, ze pracownik stacji paliw po prostu
    wyszedl z pomieszczenia zebym mogl ten PIN wpisac, a za plecami
    oczywiscie byla kamera ;)) Po prostu super ... odkad to Vise tez trzeba
    PINowac ?????? Zmienilo sie cos kilka dni temu ? Od delfinka nikt nie
    chce PINu ... chyba jednak sie pozegnam z BSK.

  • 2. Data: 2003-03-20 19:11:31
    Temat: Re: ING i Visa Electron
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    > Pare miesiecy temu zrezygnowalem z Maestro bo trzeba bylo ja wszedzie
    > autoryzowac PINem. Do tej pory uzywalem Visy Electron i pisalem

    PINowanie zależy od POSa i od karty
    Za jakiś czas wszędzie będziesz PINował:-(

  • 3. Data: 2003-03-20 21:49:53
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "berdycz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > PINowanie zależy od POSa i od karty
    > Za jakiś czas wszędzie będziesz PINował:-(

    Nie rozumiem Twojego smutku - jak PINowanie bedzie wszedzie to
    bezpieczenstwo wzrosnie, bo zlodziej moze podrobic podpis, ale PINu nie
    zgadnie. Pomijam przypadki zapisywania PINu na kartce noszonej w portfelu.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 4. Data: 2003-03-20 22:03:59
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiem Twojego smutku - jak PINowanie bedzie wszedzie to
    > bezpieczenstwo wzrosnie,

    Ilosc panow z kijami i proszacych ladnie o podanie PINu tez wzrosnie... :-/

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-03-20 22:06:04
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ilosc panow z kijami i proszacych ladnie o podanie PINu tez wzrosnie...
    :-/

    Mozna podac im zly - przeciez o sklepu Cie nie zaciagna.

  • 6. Data: 2003-03-21 08:05:12
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Kazimierz <kazmirz@astercity(usuń).net> wystukal(a) :

    > Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > :-/
    >
    > Mozna podac im zly - przeciez o sklepu Cie nie zaciagna.

    A jesli paru zostanie z Toba i poczekaja na weryfikacje?

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 7. Data: 2003-03-21 08:13:00
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Mozna podac im zly - przeciez o sklepu Cie nie zaciagna.

    Nie mozesz zakladac, ze go nie znaja. Wystarczy dobrze ukryta kamera w
    budynku naprzeciwko bankomatu.
    Wystarczy miec dobre oko i odstac swoje w kolejce do bankomatu ...

    Itp itd.

    Zdobycie PINu nie jest zadnym problemem. Ale problemem jest pozniej
    reklamacja takich transakcji, a o to wlasnie mi chodzilo !!!

  • 8. Data: 2003-03-21 08:50:44
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Zdobycie PINu nie jest zadnym problemem. Ale problemem jest pozniej
    > reklamacja takich transakcji, a o to wlasnie mi chodzilo !!!
    >
    > --
    Przy takim podejsciu do sprawy do chyba wkrotce bedziesz musial
    zrezygnowac z kart i nosic przy sobie gotowke.
    Tendencja rynkowa raczej jest by coraz wiecej trasakcji
    autoryzowanych pinem.

    Piotr

  • 9. Data: 2003-03-21 08:55:04
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    PiotR wrote:

    > Przy takim podejsciu do sprawy do chyba wkrotce bedziesz musial
    > zrezygnowac z kart i nosic przy sobie gotowke.
    > Tendencja rynkowa raczej jest by coraz wiecej trasakcji
    > autoryzowanych pinem.

    powinien po prostu korzystac z kart wypuklych ktore nie wymagaja autoryzacji
    PINem

    D.

  • 10. Data: 2003-03-21 09:51:54
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości

    > Przy takim podejsciu do sprawy do chyba wkrotce bedziesz musial
    > zrezygnowac z kart

    Raczej nie - juz niedlugo wchodzi w zycie ustawa o EIP :)

    --
    JaKi