  • 1. Data: 2005-01-18 10:43:10
    Temat: [ING] darmowe KK
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    do 30 czerwca ING daje KK bez oplat
    http://www3.ing.pl/u235/navi/110185/doc/67444/docnav
    i/111040/

    Sam pare razy korzystalem z takiej promocji a 45 dni przed koncem waznosci karty
    skladalem dyspozycje o jej nieodnawianiu - po co placic jak co roku ktos robi
    promocję :-)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2005-01-18 16:50:10
    Temat: Re: [ING] darmowe KK
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    blad said the following On 2005-01-18 11:43:
> [...]
    > skladalem dyspozycje o jej nieodnawianiu - po co placic jak co roku ktos robi

    No i złożyłem (z ciekawości - karty pewnie i tak nie dostanę)
    Kontakt dałem 18 stycznia 16-18 i cisza... choć niby mają jeszcze 10
    minut....

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-01-18 17:11:17
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Kamil Jońca said the following On 2005-01-18 17:50:
    [...]

    > No i złożyłem (z ciekawości - karty pewnie i tak nie dostanę)
    > Kontakt dałem 18 stycznia 16-18 i cisza... choć niby mają jeszcze 10
    > minut....
    [...]
    Hyhy. W ostatniej minucie odebrałem telefon z ING. Pani potwierdziła
    moje dane.
    I powiedziała, rzecz dla mnie nie do końca zrozumiałą.

    Otóż, gdy karta zostanie mi przyznana to przyjdzie do mnie coś pocztą i
    to bedzie znaczyło, że karta jest do odbioru w oddziale który wybrałem.
    Tyle, że do przy odbiorze będzie potrzebny dokument potwierdzający moje
    dochody. Wynikałoby z tego, że decyzję kredytową podejmują na podstawie
    deklaracji (+BIK - była tam uwaga o przekazywaniu danych do BIK-u), a
    czy gość nie kłamie, weryfikują na samym końcu.
    Dałem sobie spokój. Jeśli wpłaty które robię na KM nie są dla nich
    wystarczajacym dowodem tego, że zarabiam wystarczająco ....
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2005-01-19 07:45:21
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...CUT-THIS.onet.pl>

    blad wrote:
    > do 30 czerwca ING daje KK bez oplat
    > http://www3.ing.pl/u235/navi/110185/doc/67444/docnav
    i/111040/

    Zrobiłem szybkie query po ich stronach ale nie udało mi się znaleźć
    odpowiedzi: mają podgląd karty (i tylko karty, nie mam u nich konta)
    przez sieć - za free, tak jak np. BZWBK ?

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2005-01-19 08:42:27
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Roman Sąsiada napisał(a):

    i/111040/

    > Zrobiłem szybkie query po ich stronach ale nie udało mi się znaleźć
    > odpowiedzi: mają podgląd karty (i tylko karty, nie mam u nich konta)
    > przez sieć - za free, tak jak np. BZWBK ?

    Chyba trzeba mieć u nich konto. Dla samej karty przedpłaconej dostępu do
    www nie dostałem ale wystarczyło założyć darmowe OKO i już mam ;-))

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 6. Data: 2005-01-19 08:47:34
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-01-18, Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Dałem sobie spokój. Jeśli wpłaty które robię na KM nie są dla nich
    > wystarczajacym dowodem tego, że zarabiam wystarczająco ....
    Miałem dokładnie to samo - wybrałem godziny 8-10 - zadzwoniła 9:59 :P
    Właśnie odkryłem, że ichnia procedura jest znakomita.
    Sprawdzają wszystko i dopiero jak jesteś czysty wydają kartę i proszą
    o potwierdzenie deklaracji dochodów.

    A nie zbierasz papiery biegasz po urzędach (prowadzę DG), wydajesz kasę na
    zaświadczenia a potem słyszysz - odmowa ..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2005-01-19 09:18:34
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Marcin Jurczuk said the following On 2005-01-19 09:47:
    > On 2005-01-18, Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    [...]

    > A nie zbierasz papiery biegasz po urzędach (prowadzę DG), wydajesz kasę na
    > zaświadczenia a potem słyszysz - odmowa ..

    Pff. Odmowę i tak możesz dostać. Nie damy Panu tej karty i co pan nam zrobi.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 8. Data: 2005-01-19 09:23:21
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Kamil Jońca
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Pff. Odmowę i tak możesz dostać. Nie damy Panu tej karty i co pan nam
    > zrobi.

    Tak, ale przynajmniej nie tracisz czasu i pieniędzy na powyższe...

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 9. Data: 2005-01-19 09:26:46
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Henryk "Plumski" Plumowski said the following On 2005-01-19 10:23:
    > Pewna osoba, czyli Kamil Jońca
    > oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Tak, ale przynajmniej nie tracisz czasu i pieniędzy na powyższe...

    Miałem na myśli schemat taki, ze karta (z deklaracji) przyznana, a przy
    odbiorze karty panience w oddziale papierek poświadczajacy dochody się
    nie spodoba.
    Zgadza sie, że jest to statystycznie o wiele mniej prawdopodobne niż
    przy normalnej procedurze.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 10. Data: 2005-01-19 09:36:00
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-01-19, Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > [...]
    >
    > Pff. Odmowę i tak możesz dostać. Nie damy Panu tej karty i co pan nam zrobi.
    Owszem ale odmowę mogę dostac zanim przebrnę przez papiery.
    Jak już karta jest i potwierdzisz deklarowane dochody to IMHO nie znam
    nikogo komu by odmówiono..

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE